خانهاخبار
ال جی به دنبال ادغام پرچمداران سری‌های G و V

ال جی به دنبال ادغام پرچمداران سری‌های G و V

گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند ال جی احتمالا به زودی پرچمداران دو سری G و V خود را ادغام می‌کند. در ادامه این گزارش اسناد تازه‌تری وجود دارد که از ثبت نام تجاری حداقل 5 مدل تازه سری V از V50 تا V90 خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۸/۲۵

چندی پیش در میان رسانه‌های کره‌ای شایعه‌ای منتشر شد که به احتمال ادغام دو سری پرچمداران G و V کمپانی ال جی اشاره می‌کرد چراکه براساس ادعای منبع این دو خانواده سطح بالا تفاوت چشمگیری با هم ندارند. در حالی که این شایعه در حال انتشار بود، خبرگزاری آنلاین LetsGoDigital اسنادی را از Canadian Intellectual Property Office کشف کرد که از ثبت حداقل 5 مدل گوشی تازه در سری محصولات V از V50 تا V90 خبر می‌داد.

image

اگر برایتان سوال پیش آمده است که چرا این مدل‌ها زیاد هستند، به این حقیقت توجه کنید که ال جی علاقه مند است به روزرسانی‌های تقریبا کوچک را هم در قالب مدلی تازه معرفی کند و تقریبا هر 6 ماه یکبار شاهد رونمایی از یک پرچمدار جدید آن هستیم. در خلال سال جاری میلادی هم گوشی‌های V30s، V35، G7 و V40 این کمپانی رسما روانه بازار شدند؛ به همین ترتیب ال جی احتمالا در نظر دارد تا این روند افزایش ارقام پسوند را همچنان تا V100 ادامه دهد. پیش بینی می‌شود که سازنده مذکور از مدل V100 به بعد برنامه دیگری را در نام گذاری محصولات این خانواده به اجرا دربیاورد.

در این باره مطمئن نیستیم اما گزارش شده است که آمار فروش پرچمداران G اخیر ال جی اصلا مورد انتظار سازنده نبوده است. احتمالا به همین خاطر استراتژی ادغام دو سری G و V توسط مقامات کمپانی مذکور در دست بررسی قرار گرفته است تا بتواند میزان فروش و همچنین رضایت بازار را از محصولات آینده تضمین کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امير

۱۳۹۷/۸/۳۰
من جي 2 دارم از 5 سال پيش مثل بنز كار مي كنه

حمید

۱۳۹۷/۸/۲۶
G5 واقعا تو زمان خودش بهترین بودش هنوزم بهترینه

حسین

۱۳۹۷/۸/۲۶
من چندین گوشی تا به حال عوض کردم ( به جز ایفون که به خاطر سلیقه ام سمتش نرفتم)
بهترین و با کیفیت ترین گوشی که داشتم و هنوزم دارم ال جی جی 5 بوده... بعد از گذشت دو سه سال هنوز مثل روز اولش کار میکنه و مشکلی توی تاچ و کندی و... نداره