خانهاخبار
مدل ۱ ترابایتی آیپد پرو ۲۰۱۸ با قیمت ۳۰ میلیون تومان وارد بازار ایران شد!

مدل ۱ ترابایتی آیپد پرو ۲۰۱۸ با قیمت ۳۰ میلیون تومان وارد بازار ایران شد!

جدیدترین تبلت‌های اپل راه خود را به بازار ایران پیدا کرده‌اند و در حال حاضر مدل ۱ ترابایتی و سلولار آیپد پرو ۱۱ با قیمت عجیب ۳۰ میلیون تومان در تهران به‌فروش می‌رسد.
۱۳۹۷/۸/۲۱

کمتر از دو هفته پیش بود که اپل در مراسمی در شهر نیویورک از آیپدهای جدید رونمایی کرد. آیپدهای جدید در دو اندازه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچ با صفحه نمایش Liquid Retina معرفی شدند که شاخص‌ترین ویژگی آن حذف حاشیه‌ها و گرد شدن گوشه‌های تصویر است.

همچنین آیپدهای جدید طراحی بدنه جدیدی دارند و سرانجام دکمه هوم نیز از این محصول حذف شده است. برای اولین بار اپل حافظه ۱ ترابایتی را به ‌آیپدها اضافه کرده و برای کارایی بهتر محصول درگاه لایتنینگ همیشگی را با درگاه USB-C جایگزین کرده است. 

آیپد پروهای جدید در ظرفیت‌های ۶۴، ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایتی عرضه می‌شوند و از پاساژ پایتخت تهران خبر می‌رسد که مدل ۱ ترابایتی سلولار آیپد پرو ۱۱ اینچ با قیمت ۳۰ میلیون تومان وارد بازار شده است. این مدل در بازار جهانی ۱۷۰۰ دلار قیمت دارد که با احتساب قیمت روز دلار بعید است که قیمت آن به کمتر از ۲۵ میلیون تومان برسد. در فروشگاه‌های آنلاین مدل ۱۲.۹ اینچی ۵۱۲ گیگ نیز با قیمت ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. قطعا در روزهای آینده شاهد ورود دیگر ظرفیت‌ها و مدل‌های آیپد پرو ۲۰۱۸ به بازار ایران خواهیم بود. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mazileo

۱۳۹۷/۸/۲۱
باز برین صف بکشید برای خریدنش???

امیر

۱۳۹۷/۸/۲۱
من فقط نگاه