خانهاخبار
گرمای بالای حین شارژ باعث خاموش شدن پیکسل 3 می‌شود!

گرمای بالای حین شارژ باعث خاموش شدن پیکسل 3 می‌شود!

به نظر می‌رسد مشکلات مربوط به گوشی پیکسل 3 تمامی ندارد و روزانه مشکلات جدیدی از این پرچمدار گوگل گزارش می‌شود. اکنون خبر رسیده که گوشی پیکسل 3 هنگام شارژ به دلیل گرمای بیش از حد خاموش می‌شود.
۱۳۹۷/۸/۱۹

افرادی که پرچمدار جدید گوگل، یعنی گوشی پیکسل 3 را خریداری کرده‌اند، گزارش داده‌اند که این گوشی هنگام شارژ از مشکل گرمای بیش از حد رنج می‌برد. دارندگان گوشی پیکسل 3 در بسیاری از وبسایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی همچون Reddit، توییتر، یوتیوب و فروم محصولات گوگل مشکلات مربوط به گرمای بیش از حد این گوشی را به اشتراک گذاشتند.

به طور کلی، گوشی هوشمند در حین شارژ مقداری گرما تولید می‌کنند اما مشکل گرمای Google Pixel 3 به حدی است که نتیجه آن باعث خاموش شدن گوشی می‌شود. بنا بر ادعای کاربران گوشی پیکسل 3، این گرمای بیش از حد هم هنگام شارژ معمول و هم حین شارژ وایرلس رخ می‌دهد. با این وجود، این مشکل هنگام شارژ وایرلس ملموس‌تر است.

اگر کاربران هنگام شارژ فعالیت‌های دیگری را بر روی گوشی انجام دهند، این گرما افزایش خواهد یافت. به عنوان مثال، انجام یک تماس ویدئویی دمای دستگاه را به طور قابل توجه‌ای افزایش می‌دهد. با این حال، کارهای ساده‌تری همچون پخش ویدئو نیز می‌تواند باعث افزایش گرمای پیکسل 3 شود.

کاربرانی که از شارژرهای دیگر شرکت‌ها یا شارژ پیکسل استند را استفاده نمودند، نیز ادعا می‌کنند که با چنین مشکلی مواجه شده‌اند. تصویر زیر نشان می‌دهد اگر زمانی دمای دستگاه از محدوده‌ی مشخص شده بالا رود؛ پیغامی با عبارت « دمای گوشی در حال بالا رفتن است» به کاربر نشان خواهد داد. اگر افزایش دما کماکان ادامه داشته باشد؛ گوشی پیکسل 3 به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود تا آسیب‌های احتمالی جلوگیری به عمل آید. اگر دمای دستگاه حین سارژ به صورت پیوسته گرم‌ شود؛ سرعت شارژ به طرز قابل توجه‌ای کاهش خواهد یافت. برخی از کاربران ادعا می‌کنند که در هنگام شارژ اگر دستگاه بیش از حد گرم شود، از شارژ باتری کاسته خواهد شد.

image

در حال حاضر ما نمی‌دانیم که این مشکل تا چه حد شایع است و تشخیص محدوده‌ی آن نیز دشواری‌های خاص خود را دارد. برخی از کاربران پاها را فراتر گذاشته و تقاضای گوشی جایگزین نیز کرده‌اند. همچنین گوگل قرار است یک بیانیه‌ی رسمی در رابطه با این مشکل منتشر کند. به احتمال فراوان این مشکل را می‌توان از طریق یک به‌روزرسان نرم‌افزاری رفع نمود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۷/۸/۲۱
گوگل هم با این گوشی ساختنش خودش رو خراب کرد. به نظرم بهتره تمرکزش رو بزاره روی نرم افزار.