خانهاخبار
انتشار بسته امنیتی ماه نوامبر برای گلکسی نوت 8

انتشار بسته امنیتی ماه نوامبر برای گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8 پرچمدار 2017 سامسونگ است اما این ماه اولین گوشی سطح بالای این سازنده کره‌ای به شمار می‌رود که به بسته امنیتی نوامبر مجهز می‌شود. بسته امنیتی نوامبر با قابلیت رفع 19 مشکل امنیتی اندروید و نرم افزار اختصاصی سازنده در اروپا برای گوشی مذکور منتشر شده است.
۱۳۹۷/۸/۱۹

بسته امنیتی ماه اکتبر سرانجام برای پرچمدار گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد. فایل به روزرسانی نرم افزاری مذکور از روز گذشته در برخی کشورهای اروپایی مانند ایتالیا، آلمان، سوئیس و رومانی منتشر شده است و به نظر می‌رسد که گلکسی نوت 8 اولین گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ باشد که به این بسته امنیتی مجهز می‌شود. نسخه نرم افزاری پرچمدار مذکور با دریافت این به روزرسانی به N950FXXS5CRJ6 تغییر پیدا می‌کند.

image

به روزرسانی نرم افزاری مخصوص گوشی گلکسی نوت 8 تنها بسته امنیتی ماه نوامبر را با خود به همراه دارد. بسته امنیتی تازه 11 مشکل آسیب پذیری اندروید و 8 مشکل و آیتم رخنه SVE در نرم افزار سامسونگ را مرتفع می‌کند. سامسونگ از چند روز پیش روند انتشار بسته امنیتی ماه نوامبر خود را برای چند گوشی میان رده‌اش آغاز کرده است و البته برخی از آن‌ها بسته مذکور را به عنوان بخشی از به روزرسانی اصلی به سیستم عامل اندروید 9.0 پای دریافت کرده‌اند. از طرفی سایر پرچمدار سازنده ازجمله 3 مدل امسال هنوز موفق به دریافت این به روزرسانی نرم افزاری نشده‌اند و هنوز نمی‌دانیم که سامسونگ در نظر دارد دقیقا در چه تاریخی بسته ماه نوامبر را برای آن‌ها منتشر کند.

image

تازه‌ترین به روزرسانی نرم افزاری گلکسی نوت 8 حدودا 544 مگابایت حجم دارد و به شیوه بی سیم OTA منتشر می‌شود. اگر می‌خواهید ارتباط داده‌های موبایلی در حجم بالا مصرف نکنید، بهتر است به شبکه ارتباطی Wi-Fi متصل شوید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم پیش از دریافت این به روزرسانی باتری گوشی را حداقل 50% شارژ کنید و اگر تا چند روز آینده نوتیفیکیشن دریافت بسته را دریافت نکردید، می‌توانید در منوی تنظیمات گوشی به صورت دستی آن را جستجو کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)