خانهاخبار
انتشار اولین تصویر از مدل 2020 جنسیس G90

انتشار اولین تصویر از مدل 2020 جنسیس G90

شرکت جنسیس در آینده از نسخه فیس لیفت خودروی جنسیس G90‌رونمایی می‌کند. امروز این کمپانی کره‌ای اولین تصویر از مدل 2020 جنسیس G90 را منتشر کرده است.
۱۳۹۷/۸/۱۹

جنسیس اولین تیزر از مدل 2020 خودروی G90 را در اختیار رسانه‌ها قرار داد. تصویر منتشر شده، نسخه فیس لیفت جنسیس G90 را زیر یک پارچه به نمایش می‌گذارد. این خودرو از طراحی جدیدی برای جلوپنجره خود بهره می‌برد و دارای چراغ‌های جدیدی است. چراغ‌های LED این خودرو طراحی شبیه به چکش Thor دارد. در گذشته شاهد این سبک طراحی چراغ‌ در محصولات شرکت ولوو بودیم.

بر اساس این تصویر نمی‌توان به خوبی دیگر تغییرات صورت گرفته در طراحی این خودرو را تشخیص داد؛ با این حال به نظر می‌رسد جنسیس سپر جدیدی را برای نمونه فیس لیفت جنسیس G90 در نظر گرفته است. علاوه بر این موضوع، احتمال تغییر در طراحی کاپوت این محصول نیز وجود دارد. در حالی که جنسیس تصویری از نمای پشتی مدل 2020 خودروی G90 را منتشر نکرده، انتظار می‌رود این بخش از محصول آینده جنسیس نیز تغییراتی را تجربه کند.

image

جنسیس اطلاعاتی را در رابطه با این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار نداده و تنها به این موضوع اشاره کرده که نسخه فیس لیفت خودروی G90 از طراحی جذابی بهره می‌برد و راحتی بالایی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. این کمپانی کره‌ای خبر از معرفی این خودرو در آینده نزدیک داده است. در همین راستا انتظار می‌رود با مدل 2020 جنسیس G90 در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در اواخر ماه جاری میلادی ملاقات کنیم.

در حالی که تاریخ دقیق معرفی این محصول مشخص نشده است، به احتمال زیاد این خودرو به موتورهای موجود در نسل کنونی خود مجهز می‌شود. نسل کنونی جنسیس G90 در مدل پایه خود در ایالات متحده آمریکا دارای یک موتور 6 سیلندر با حجم 3.3 لیتر است. این موتور به همراه توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 365 اسب بخار (272 کیلووات) قدرت و 509 نیوتون متر گشتاور است.

قدرت تولیدی موتور این خودرو به وسیله یک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ‌های جنسیس G90 منتقل می‌شود. خریداران می‌توانند این خودرو را مجهز به سیستم چهار چرخ محرک نیز سفارش دهند. در صورتی که راننده به قدرت بالاتری نیاز داشته باشد، می‌تواند این خودرو را مجهز به موتور 8 سیلندر با حجم 5.0 لیتر خریداری کنند. این موتور قدرتی برابر با 420 اسب بخار (313 کیلووات) و گشتاوری برابر با 518 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

image

در حال حاضر اطلاعات کمی در رابطه با مدل 2020 جنسیس G90 در دسترس است؛ با این حال گزارش‌های قبلی به این موضوع اشاره کرده بودند که محصول جدید جنسیس به سیستم خودران سطح 2 مجهز می‌شود. این سیستم که با نام Highway Driving Assist شناخته می‌شود، قادر به استفاده از چندین قابلیت مانند کروزکنترل تطبیقی و سیستم هشدار خروج از خط به صورت همزمان است. این سیستم برای اولین بار با نسخه جدید جنسیس G90 در ایالات متحده آمریکا حضور پیدا می‌کند.

مدل 2019 جنسیس G90 با قیمت پایه 68,350 دلار به فروش می‌رسد که در مقایسه با رقیبان آلمانی و ژاپنی خود بسیار ارزان‌تر است. در حالی که این خودرو قیمت مناسب‌تری در مقایسه با رقیبان خود دارد، فروش کمی را در بازار ایالات متحده آمریکا تجربه می‌کند. جنسیس G90 در سال گذشته در بازار این کشور تنها فروشی برابر با 4,398 دستگاه داشته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۸/۱۹
ماشین کره ای مفتش گرونه حیف پول که برای اینا بدی