خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمداران گلکسی اس 10 در دو رنگ جدید

احتمال معرفی پرچمداران گلکسی اس 10 در دو رنگ جدید

در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ و در کنار معرفی مشخصات رابط کاربری One UI ظاهرا به پرچمداران آینده گلکسی اس 10 هم اشاره شده است. براساس تصویر رندری که سامسونگ در این رویداد به نمایش گذاشته است، به نظر می‌رسد که گلکسی اس 10 سال آینده در 5 رنگ متفاوت ازجمله سبز و صورتی رونمایی شود.
۱۳۹۷/۸/۱۸

سامسونگ روز گذشته در خلال برگزاری اولین روز از کنفرانس توسعه دهندگان خود در سان فرانسیسکو نه تنها از رابط کاربری تازه به نام One UI پرده برداشت، بلکه اطلاعات جالب توجه دیگری هم از اولین گوشی هوشمند منعطف خود با صفحه نمایش تاشو به اشتراک گذاشت. انتظار می‌رود که این گوشی ملقب به Galaxy F یا Galaxy Flex در آینده نزدیک رسما رونمایی شود.

در کنار تأیید این دو خبر مهم در اولین روز از برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان، به نظر می‌رسد که سامسونگ سهوا خبر دیگری هم درباره یکی گوشی دیگر را به تأیید رسانده باشد. درواقع اینگونه به نظر می‌رسد که سامسونگ شایعه مربوط به احتمال معرفی پرچمدار گلکسی اس 10 در 5 رنگ متفاوت را در قالب تیزر تأیید کرده است. ظاهرا پرچمدار مذکور در دو رنگ جالب سبز و صورتی هم به بازار راه می‌یابد.

اما این خبر چگونه در کنفرانس تأیید شده است؟ زمانی که جی ون لی، طراح ارشد تجربه کاربری سامسونگ، درباره همه عناصر و قابلیت‌های تازه در One UI توضیح می‌داد، همچنین اعلام کرد که رابط کاربری تازه این کمپانی قادر است به صورت خودکار ظاهر تم رابط کاربری را با رنگ دستگاه مطابقت دهد و با آن هماهنگ شود. در حالی که لی این ادعا را مطرح می‌کرد، همچنین اسلایدی برای نمایش این قابلیت روی پرده ظاهر شد که 5 دستگاه مشابه را در 5 رنگ متفاوت سبز، خاکستری تیره، آبی، سفید و صورتی نشان می‌داد.

image

اما این تصاویر چه چیزی را ثابت می‌کنند؟ در حال حاضر هیچکدام از پرچمداران موجود سامسونگ در رنگ‌های سبز یا صورتی عرضه نشده‌اند و انتشار تصویر مقابل در خلال برگزاری کنفرانس نشان می‌دهد که این غول تکنولوژی قصد دارد ذهن مخاطبان را برای استقبال از گوشی‌های آینده خود در رنگ‌های جالب توجه سبز و صورتی آماده کند. البته همینجا باید اشاره کنیم که گلکسی اس 6 اج چند سال پیش در رنگ سبز زمردی عرضه شده بود و گلکسی اس 8 در نسخه صورتی هم آخرین گوشی پرچمدار سامسونگ به شمار می‌رود که در خلال سال‌های اخیر در این رنگ توسعه یافته است. در حال حاضر می‌توانید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در رنگ‌های مشکی، طلایی، بنفش و آبی تهیه کنید. گلکسی نوت 9 هم در رنگ‌های مشکی، آبی، نقره‌ای و بنفش روانه بازار شده است.

البته تصاویر پیش رو نشان دهنده طراحی مصنوعی و غیر واقعی از این گوشی‌ها هستند و پالت رنگی گلکسی اس 10 در دنیای واقعی احتمالا کمی متفاوت‌تر دیده خواهد شد. با توجه به ترندهای تازه در دنیای موبایل و معرفی گوشی‌های هوشمند رنگارنگ و بعضا گرادیان، منطقی به نظر می‌رسد که گلکسی اس 10 هم در رنگ‌های سبز و صورتی معرفی شود.

پرچمداران 4 گانه گلکسی اس 10 در ابتدای سال آینده رسما معرفی خواهند شد. در این میان گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 پلاس 5G سطح بالاترین نسخه‌های مجهز به پنل اینفینیتی هستند و پیش بینی می‌شود که گلکسی اس 10 لایت یا اس 10 ایکس سطح پایین‌ترین و ارزان‌ترین عضو خانواده با پنل نمایش مسطح باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)