خانهاخبار
گوگل به زودی مشکل مهم گوشی های پیکسل را رفع می‌کند

گوگل به زودی مشکل مهم گوشی های پیکسل را رفع می‌کند

چندی پیش، باگ مهمی در گوشی‌های پیکسل 3 و 3 ایکس ال کشف شد که مالتی‌تسکینگ آن را مختل می‌کرد. حال گوگل قصد دارد تا این مشکل را بصورت نرم‌افزاری حل کند.
۱۳۹۷/۸/۱۷

همانطور که در بررسی‌های مختلف آمده است، گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال لزوما گوشی‌های بدی نیستند، اما دو گوشی گران‌قیمت و مدل‌های بزرگتر آن، به اندازه کافی نظر خریداران بالقوه را جلب نکرده‌اند. از چند هفته پیش یعنی زمانی که فروش گوشی‌های پیکسل آغاز شد، شماری از خطاهای ناراحت‌کننده و باگ‌های آزاردهنده در آن به وجود آمد.

احتمالا آزاردهنده‌ترین مسئله‌ای که تجربه کاربری مشتریان پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال را مخدوش می‌کند، غیرممکن بودن استفاده بهینه از قابلیت مالتی‌تسکینگ آن است؛ زیرا شما نمی‌توانید بیش از چند اپ را بطور همزمان کنترل کنید.

اگر چنین باگی، رای شما را برای خرید آن نزده است، اکنون می‌توانید نفس راحتی بکشید، زیرا برطبق گزارش 9to5Google، غول جستجوگر اینترنتی دنیا در حال تعمیر آن است و احتمالا در هفته‌های آینده شاهد قابلیت مالتی‌تسکینگ بهتری خواهیم بود. ماهیت دقیق تعمیر و اصلاح این باگ مشخص نشده است، اما تعدادی از افراد با شک و تردید از امکان برطرف‌کردن آن در سطح نرم‌افزاری سخن گفته‌اند. 

image

اگر همه این مسائل را کنار بگذارید، مجبورید قبول کنید که دو پرچمدار بزرگ سال 2018 فقط از 4 گیگابایت رم برخوردار هستند و چنین مشکلات جدی در مدیریت حافظه خود دارند.

با اینکه بروزرسانی‌های نرم‌افزاری نمی‌تواند مقدار رم گوشی را افزایش دهد، اما گوگل اطمینان دارد که برنامه‌های پشت زمینه سرموقع و حتی پیش از آن بسته خواهند شد. حداقل در شرایط خاص که اینطور خواهد شد.

ما باید به احتمال زیاد تا دسامبر منتظر بمانیم و ببینیم قرار است خطای مالتی‌تسکینگ چگونه رفع شود. عاقلانه نیست اگر انتظار داشته باشیم که پس از بروزرسانی، گوشی‌های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال یک شبه به قدرت‌های بلامنازع مالتی‌تسکینگ تبدیل شوند، اما حداقل چیزی که پیش‌بینی می‌شود، این است که کاربران بتوانند هنگام پخش موسیقی در پس‌زمینه، عکس‌های زیبای خود را نیز ببینند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)