خانهاخبار
مشخصات و رندرهای جدید منتسب به نوکیا ۹

مشخصات و رندرهای جدید منتسب به نوکیا ۹

چند رندر تازه از تلفن هوشمند مورد انتظار نوکیا ۹ منتشر شده که در آن می‌توان دوربین ۵ گانه و طراحی بدون زبانه بالای صفحه را مشاهده کرد.
۱۳۹۷/۸/۱۶

به جرات می‌توان گفت که نوکیا ۹ یکی محصولات بشدت مورد انتظار برای هواداران این برند است؛ در واقع مدت‌هاست که منابع مختلف به عرضه محصولی با ۵ لنز دوربین و سخت افزاری فوق العاده اشاره می‌کنند. چندی پیش بود که نوکیا تصمیم گرفت رونمایی از این محصول را تا اوایل سال ۲۰۱۹ به تعویق بیاندازد و حال با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۸، شاهد منتشر شدن جزییات و تصاویری تازه از این تلفن هوشمند هستیم. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

چند سالی می‌شود که نوکیا با تولید محصولات اندرویدی جذاب، باری دیگر جای خود را در میان رقبای دیگر محکم ساخته است و حال به نظر می‌رسد که این شرکت آماده عرصه اولین تلفن هوشمند کاملا پرچمدار و بالارده خود است. حال امروز چند رندر مختلف در فضای مجازی منتشر شده که در آن می‌توان نگاهی واضح به تلفن هوشمند جدید نوکیا داشت، هرچند در نظر داشته باشید که شاید این تصاویر با محصول نهایی تفاوت داشته باشد. اولین نکته جالب درباره پرچمدار نوکیا، عدم استفاده از زبانه بالای نمایشگر است؛ ترندی که پس از آیفون ۱۰ در بشیاری از تلفن‌های هوشمند سال دیده شد.

این نمایشگر بدون حاشیه، یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزولوشن QHD است که برای یک پرچمدار نسبتا مناسب است. ابعاد این محصول معادل ۱۵۵ میلی متر در ۷۵ میلی متر در ۷.۹ میلی متر است؛ این یعنی که نوکیا ۹ کمی بلند تر، پهن‌تر و ضخیم‌تر از نوکیا ۸ سیروکو است. پردازنده دستگاه نیز از نوع اسنپدراگون ۸۴۵ است که برای یک پرچمدارذ۲۰۱۸ عالی به‌شمار می‌رود، اما احتمالا تا چند ماه آینده، مدل‌های‌ تازه‌تری را شاهد خواهیم بود. قابلیت شارژ بیسیم، پورت USB-C و بدنه شیشه‌ای از سایر مواردی هستند که در این محصول به چشم می‌خورند.

نکته جالب اینجاست که در این تصاویر، هیچ سنسور اثر انگشتی به چشم نمی‌خورد. قطعا مهمترین ویژگی این محصول، دوربین ۵ گانه آن است که درحال حاضر مشخص نیست که هرکدام چه وظیفه‌ای دارند. انتظار داریم که HMD در اوایلل سال میلادی آینده، این محصول را معرفی و به بازار عرضه کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Aryan

۱۳۹۷/۸/۱۹
کاش قیمتش هم وقتی بیاد متعادل باشه???

adroit

۱۳۹۷/۸/۱۷
پشت گوشی 7تا دایره هست که 5 تا برا لنز دوربین و یکی برا فلش و یکی هم برا حسگر اثر انگشت میباشد.