خانهاخبار
انتشار تیزر تبلیغاتی تازه منتسب به گوشی منعطف Galaxy F سامسونگ

انتشار تیزر تبلیغاتی تازه منتسب به گوشی منعطف Galaxy F سامسونگ

پرچمدار منعطف Galaxy F سالهاست که در دست توسعه قرار دارد و حالا کمپانی سامسونگ می‌خواهد در خلال برگزاری رویداد توسعه دهندگان خود به تشریح برخی مشخصات آن بپردازد. لوگوی منعطف سامسونگ تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی منتسب به این گوشی مرموز به شمار می‌رود.
۱۳۹۷/۸/۱۵

سامسونگ سال‌هاست که در تلاش است تا اولین گوشی هوشمند خود را با طراحی صفحه نمایش تاشو معرفی کند. این گوشی بارها و در موقعیت‌های مختلف توسط مقامات رسمی سازنده مورد تأیید قرار گرفته است و انتظار می‌رود که سرانجام در سال 2019 شاهد ورود آن به بازار باشیم. علاوه بر این در خلال ماه‌های اخیر بارها شاهد انتشار خبرها و گزارش‌هایی منتسب به آن بودیم و حالا بار دیگر شایعه‌ای تازه درباره آن منتشر شده است.

متاسفانه طراحی واقعی و همچنین عملکرد این دستگاه 2 در 1 هیبریدی چندی پیش نهایی شد. گزارش شده است که با پایان روند تحقیق و توسعه این گوشی، روند تولید انبوه آن هم به زودی آغاز می‌شود اما باتوجه به برخی چالش‌ها و تردیدهای ناشی از عدم اطمینان درباره میزان تقاضای بازار، انتظار می‌رود که Galaxy F به تعداد محدود روانه بازار شود.

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد در هفته جاری رویداد مهمی را برگزار کند. کنفرانس توسعه دهندگان این غول تکنولوژی تا دو روز دیگر در سان فرانسیسکو برگزار می‌شود و انتظار می‌رود شاهد تأیید برخی اطلاعات درباره گوشی منعطف Galaxy F در خلال برگزاری آن باشیم. گفته شده بود سامسونگ می‌خواهد در این رویداد درباره رابط کاربری منحصر به فرد گوشی منعطف خود توضیحاتی ارائه دهد اما روز گذشته شاهد انتشار تیزر تبلیغاتی مرتبطی بودیم که به این رابط کاربری و گوشی هوشمند منعطف سامسونگ اشاره داشت. لوگوی سامسونگ در این تیزر جالب توجه به شکلی خمیده شده است تا طراحی ظاهری Galaxy F را با صفحه نمایش تاشو تداعی کند. علاوه بر این انتظار می‌رود با توجه به انتشار این تیزر در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ شاهد انتشار خبرهایی بیش از توضیحات مختصر درباره رابط کاربری Galaxy F باشیم. لازم به ذکر است که گوشی منعطف سامسونگ از سیستم عامل اصلی اندروید 9.0 پای بهره می‌برد و گوگل در توسعه رابط کاربری اختصاصی آن با سامسونگ همکاری کرده است.

image

با توجه به تیزر مقابل، همچنان احتمال‌های دیگری را هم باید در نظر گرفت. برای مثال، کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ و این تصویر می‌توانند آغاز یک کمپین پر سر و صدا برای افزایش فروش Galaxy F باشند. بدین ترتیب که این گوشی در تعداد بیشتری تولید شود و سامسونگ بخواهد آن را به کمک تبلیغات ترویج دهد. البته باید تأکید کنیم که این موارد فعلا تنها پیش بینی و شایعه هستند و هیچ مرجع رسمی آن را مورد تأیید قرار نداده است.

در حال حاضر تنها یک لوگوی منعطف سامسونگ در این باره در دست داریم و باید منتظر بمانیم و ببینیم کمپانی سازنده برای رویداد توسعه دهندگان خود چه برنامه‌ای دارد. این طرح مفهوم منعطف بسیار جالب توجه طراحی شده است و معتقدیم که می‌تواند در کمپین تبلیغاتی Galaxy F تأثیرگذار باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۱۵
توو دلم وِلوِله‌س?