خانهاخبار
10 گوشی برتر ماه اکتبر از نگاه AnTuTu

10 گوشی برتر ماه اکتبر از نگاه AnTuTu

پایگاه بنچمارک AnTuTu در پایان هر ماه فهرستی را از 10 گوشی برتر اندرویدی همان ماه با توجه به امتیاز میانگین کسب شده‌شان منتشر می‌کند. فهرست برترین‌های ماه اکتبر نشان می‌دهد که عملکرد گوشی‌های مجهز به پردازنده Kirin 980 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 بهتر بوده است.
۱۳۹۷/۸/۱۳

فهرست 10 گوشی برتر از نظر ابزار بنچمارک AnTuTu در ماه‌های اخیر پر از گوشی‌های اندرویدی با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 کوالکام بود و تا ماه گذشته هم این پردازنده در صدر 10 گوشی برتر قرار داشت. مخصوصا باید به فهرست ماه سپتامبر اشاره کنیم که همه 10 گوشی برتر از پردازنده پرچمدار مذکور قدرت می‌گرفتند و حالا با ورود فهرست برترین‌های ماه اکتبر دیگر پادشاهی اسنپ‌دراگون 845 به پایان رسیده است. سه رتبه اول در فهرست برترین‌های ماه اکتبر حالا متعلق به گوشی‌های اندرویدی کمپانی هوآوی است که از پردازنده Kirin 980 قدرت می‌گیرند. این گوشی‌ها میت 20، میت 20 پرو و میت 20 ایکس هستند که ماه گذشته رسما رونمایی شدند.

در تصویر مقابل شاهد هستیم که میت 20 توانسته است با کسب امتیاز میانگین 311840 در صدر فهرست پایگاه AnTuTu قرار گیرد. رتبه دوم متعلق به میت 20 پرو است که امتیاز میانگین 307693 را کسب کرده و میت 20 ایکس هم توانسته است با کسب امتیاز 303112 در رتبه سوم این فهرست قرار گیرد.

image

گوشی تازه دیگری که در فهرست برترین‌های ابزار AnTuTu دیده می‌شود، گوشی گیمینگ تازه شیائومی به نام Black Shark Helo است که امتیاز میانگین 301757 را کسب کرده و در جایگاه چهارم قرار گرفته است. نسل اول این سری پرچمدار به نام Black Shark هم با امتیاز میانگین 293544 در رتبه پنجم فهرست دیده می‌شود.

پرچمدار Meizu 16 که در ماه اوت رسما معرفی شد، با کسب امتیاز 292394 در جایگاه ششم پس از گوشی‌های گیمینگ شیائومی دیده می‌شود. جایگاه هفتم به OnePlus 6 با امتیاز 292371 تعلق گرفته است و پس از آن گوشی‌های ASUS ROG گیمینگ با امتیاز 291701، Smartisan R1 با امتیاز 291102 و Nubia Z18 با امتیاز میانگین 290332 در رتبه‌های هشتم تا دهم دیده می‌شوند.

پایگاه AnTuTu در کنار انتشار این گزارش اشاره کرده است که امتیازهای فهرست پیش رو بیشینه امتیازهای کسب شده توسط گوشی‌های مذکور نیستند و درواقع به عنوان میانگینی از امتیازهای کسب شده توسط آن‌ها در آزمون‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود. گوشی‌هایی نظیر Mi MIX 3 شیائومی، Honor Magic 2 و OnePlus 6T که در اواخر ماه اکتبر رسما معرفی شدند، در این فهرست دیده نمی‌شوند و احتمالا در فهرست ماه آینده شاهد آن‌ها خواهیم بود. انتظار می‌رود هر سه پرچمدار تازه مذکور عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند و بتوانند رتبه‌های خوبی را در فهرست 10 گوشی اندرویدی برتر ماه نوامبر کسب کنند. درباره فهرست برترین‌های ماه اکتبر هم باید دوباره تأکید کنیم که پردازنده kirin 980 هوآوی توانسته است پرقدرت‌تر از اسنپ‌دراگون 845 ظاهر شود و امتیازهای خانواده میت 20 هم به خوبی برتری آن‌ها را نسبت به گوشی‌های مجهز به اسنپ‌دراگون 845 نشان می‌دهند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۸/۱۹
بالاخره هیچ کدوم مقابل اپل حرفی برای گفتن ندارن

salim

۱۳۹۷/۸/۱۷
اینم تست سرعت بین میت بیست پرو با شش گیگ رم در مقابل وان پلاس 6t با هر دو نسخه شیش و هشت گیگ رم ببینید سرعت میت رو
https://www.aparat.com/v/rXsvU

salim

۱۳۹۷/۸/۱۷
لینک تست انتوتو بین میت بیست پرو و وان پلاس شیش تی قابل توجه کسانی که گفتن وان پلاس اوله
https://www.aparat.com/v/d7hyM

salim

۱۳۹۷/۸/۱۶
بچه جون اگه به اعداد و ارقام بود که الان سیب های گاز زده ایفون ایکس اس مکس میتونست با میت بیست پرو توی عملکرد رقابت کنه نه که له بشه

محمد

۱۳۹۷/۸/۱۵
خبرو بذارین حبابی دوستان دیگه نظر ندن ببینین گوشی های اپل در این تست چه نمره ای گرفتن آیپد پرو شده 557679:
https://www.gsmarena.com/apple_ipad_pro_smashes_benchmark_record_antutu-news-34076.php