خانهاخبار
مدل 2019 هوندا سیویک Type R معرفی شد

مدل 2019 هوندا سیویک Type R معرفی شد

شرکت هوندا از مدل جدید هوندا سیویک Type R رونمایی کرد. این خودرو به موتور 2.0 لیتری مجهز شده است.
۱۳۹۷/۸/۱۲

هوندا در اوایل سال جاری از مدل 2019 نمونه‌های سدان و کوپه هوندا سیویک پرده برداشت. حال این شرکت ژاپنی نسخه‌های جدید هوندا سیویک Type R به همراه نمونه هاچ‌بک آن را در معرض دید عموم قرار داده است. فروش این خودروها از امروز آغاز می‌شود و خریداران قادر به سفارش آن‌ها خواهند بود.

نمونه هاچ‌بک مدل 2019 هوندا سیویک با قیمت پایه 21,450 دلار به فروش می‌رسد. خریداران برای تصاحب نمونه پایه هوندا سیویک Type R 2019 باید در حساب بانکی خود 35,700 دلار پول داشته باشند. این دو خودرو در کابین خود بهبودهایی را در مقایسه با نسخه پیشین تجربه کرده‌اند.

image

از تغییراتی که هوندا در کابین این دو خودرو اعمال کرده می‌توان به سیستم صوتی و تصویری بهتر به همراه دکمه‌های فیزیکی و دکمه چرخان تنظیم‌صدا برای کنترل ساده‌تر و بهبود عملکرد بلوتوث اشاره کرد. دکمه‌های قرار گرفته روی فرمان در مقایسه با نسل گذشته خود با تغییراتی همراه بوده تا عملکرد بهتری داشته باشد. هوندا برای ترمز برقی این خودرو یک چراغ درنظر گرفته که در هنگام استفاده از این ترمز، روشن می‌شود. از دیگر تغییرات کابین می‌توان از دکمه‌های جدید برای کنترل سیستم تهویه دو کاناله مدل 2019 هوندا سیویک Type R نام‌ برد.

image

مدل جدید هوندا سیویک Type R به موتور 2.0 لیتری مجهز شده است‌. این موتور به همراه توربوشارژر قادر به تولید 306 اسب بخار (228 کیلووات) قدرت و 400 نیوتون متر گشتاور است. قدرت تولیدی موتور توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو به صورت استاندارد قابلیت تنظیم سیستم تعلیق در سه حالت مختلف را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این خودرو در یک رنگ به فروش می‌رسد.

image

بر اساس اعلام هوندا، مدل 2019 خودروی سیویک Type R در شهر مصرفی برابر با 10.7 لیتر در هر 100 کیلومتر، در جاده مصرفی برابر با 8.4 لیتر در هر 100 کیلومتر و به صورت ترکیبی در هر 100 کیلومتر مسافت به 9.4 لیتر بنزین نیاز دارد. مدل 2019 هوندا سیویک هاچ‌بک در تریم‌های مختلف به فروش می‌رسد. خریداران می‌توانند این خودرو را در تریم‌های LX، اسپرت، EX و EX-L سفارش دهند که البته دو تریم Navigation و Sport Touring نیز در اختیار رانندگان قرار می‌دهد. تریم Sport Touring با قیمت پایه 28,750 دلار به فروش می‌رسد.

image

تمام‌ مدل‌های هوندا سیویک 2019 هاچ‌بک به صورت استاندارد به سیستم ایمنی Honda Sensing مجهز می‌شود. سیستم هشدار تصادف در جلو، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم نگهداری خودرو در میان خطوط بخشی از سیستم‌های موجود در Honda Sensing را تشکیل می‌دهد. در تریم‌های Sport و Sport Touring این خودرو شاهد استفاده از موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر خطی هستیم که قدرتی برابر با 180 اسب بخار (134 کیلووات) را در اختیار راننده قرار می‌دهد. سایر تریم‌های این خودرو به موتور یکسانی مجهز شده‌اند با این تفاوت که قدرت تولیدی آن برابر با 174 اسب بخار (130 کیلووات) است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)