خانهاخبار
درباره کیبورد مغناطیسی آیپد پرو جدید بیشتر بدانید

درباره کیبورد مغناطیسی آیپد پرو جدید بیشتر بدانید

کیبرد جدیدی که شرکت اپل به همراه آیپد پروی خود معرفی کرده است، از طریق اتصال مغناطیسی به آیپد متصل می‌شود و دو زاویه برای استفاده دارد.
۱۳۹۷/۸/۱۲

اپل با بروزرسانی کیبرد آیپد پروی کنونی خود، آن را یک پله ارتقا داد. Smart Keyboard Folio جدید از طریق قدرت مغناطیسی به آیپد پرو متصل می‌شود و از جلو و عقب دستگاه محافظت می‌کند. همچنین، در کیبرد جدید شاهد دو زاویه چرخشی، به جای یک زاویه در نسخه قبلی هستیم.

به نظر می‌رسد کیبرد جدید بسیار آسان‌تر در جای خود قرار می‌گیرد. سه سال پیش، Smart Keyboard اولیه طوری طراحی شده بود که مانند یک پوشش عمل کند و به کیبرد متصل شود. اپل قبلا از یک Smart Connector در آیپد پرو برای اتصال به کیبرد استفاده می‌کرد، اما قابلیت جدید مغناطیسی باید این کار را آسان‌تر کرده باشد. اپل قیمت کیبرد را برای مدل 11 اینچی به 179.99 و برای نسخه 12.9 اینچی به 199.99 افزایش داده است.

image

جان ترنوس، معاون مهندسی سخت‌افزار در اپل، می‌گوید: هیچ دستگاه دیگری نمی‌توانند مانند آیپد با نیازهای شما سازگار باشد. این ادعای جسورانه‌ای است که تا حد زیادی طیف گسترده‌ای از تبلت‌های سرفیس مایکروسافت را که از سال‌ها پیش ترکیبی از قلم استایلوس، نمایشگر لمسی و صفحه کلید/ماوس را ارایه می‌دادند، نادیده می‌گیرد. ما باید این کیبرد خاص را آزمایش کنیم تا ببینیم چه منفعت‌هایی نسبت به Type Cover سرفیس مایکروسافت دارد.

با این حال، روشن است که اپل در حال نزدیک‌شدن به کیبردی کارآمدتر برای آیپد خود است. در صفحه کلید قبلی آیپد پرو، درست مانند سرفیس، تنها می‌توانستیم از یک زاویه برای استفاده از آن بهره ببریم که بسیار افتضاح بود. کیبرد جدید نسل دوم راه سرفیس پرو 2 را دنبال می‌کند و دو زاویه برای استفاده دارد؛ بنابراین امیدواریم در نسل سوم این کیبرد، شاهد استفاده از سه زاویه، مانند سرفیس پروی 3، باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)