خانهاخبار
آیپد پرو ۲۰۱۸ می‌تواند آیفون شما را شارژ کند!

آیپد پرو ۲۰۱۸ می‌تواند آیفون شما را شارژ کند!

آیپد پروهای 2018 اپل امروز رسما معرفی شدند. جک هدفون 3.5 میلی متری و همچنین پورت لایتنینگ از طراحی بدنه هر دو مدل 10.5 و 12.9 اینچی حذف شده اما باید اشاره کنیم که USB Type-C استاندارد جایگزین آن‌ها شده است. این دو مدل همچنین حالا می‌توانند آیفون شما را به کمک پورت ارتباطی مذکور شارژ کنند.
۱۳۹۷/۸/۸

اپل امروز در خلال برگزاری رویداد محصول خود در بروکلین از آیپد پروهای تازه رونمایی کرد. این تبلت‌های 2018 با قابلیت جالب توجه و شگفت انگیزی توسعه یافته‌اند و به کمک آن‌ها می‌توانید آیفون‌هایتان را هم شارژ کنید.

آیپد پروهای 2018 امروز با مشخصاتی معرفی شدند که با توجه به شایعه‌ها و گزارش‌های اخیر تقریبا منتظر همه‌شان بودیم. این دو مدل 10.5 و 12.9 اینچی با حاشیه‌های نازک، بدنه کوچک و پردازنده سریع طراحی شده‌اند و البته از امکان سطح بالای Face ID هم پشتیبانی می‌کنند. اما مهم‌ترین خبر شاید حذف جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت لایتنینگ از بدنه آن‌ها باشد. با حذف دو پورت ارتباطی مذکور از دو تبلت تازه و سطح بالای اپل، پورت USB Type-C استاندارد جایگزین هر دو آن‌ها شده است. اپل با افزودن پورت ارتباطی USB Type-C این دو آیپد پرو 2018 را بیش از پیش به کامپیوترهای شخصی شبیه کرده است. این پورت برای شارژ آیفون و همچنین ارتباط دادن مونیتورها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اپل در سال‌های اخیر اداپتور تبدیل هدفون 3.5 میلی متری به لایتنینگ را هم به همراه آیفون‌های قبلی خود عرضه می‌کرد اما آیفون 10 اس و 10 آر امسال فاقد این قطعه مجزا بودند و همه کاربران برای تهیه آن باید 9 دلار اضافه بر هزینه اولیه گوشی‌های گران قیمت خود پرداخت می‌کردند. براساس فهرست مشخصات آیپد پروهای تازه اپل، امسال آداپتور مخصوص تبدیل به همراه این محصولات هوشمند عرضه نمی‌شود.

از طرف دیگر اگر بخواهیم به جنبه مثبت ماجرا نگاه کنیم، باید بگوییم که حذف پورت‌های ارتباطی مذکور کمک کرده است تا ضخامت بدنه آیپد پرو 12.9 اینچی حدودا 15% نسبت به مدل قبلی کمتر و معادل 5.9 میلی متر باشد.

قابلیت جالب توجه دیگر در آیپد پروهای تازه که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم، امکان شارژ آیفون‌های اپل به کمک آن است. برای میسر ساختن این امکان مفید تنها کافیست کابل شارژ خود را بردارید و آیفون را به پورت USB Type-C آیپد پرو خود متصل کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)