خانهاخبار
گوشی منعطف سامسونگ با پنل نمایش Infinity V در راه است

گوشی منعطف سامسونگ با پنل نمایش Infinity V در راه است

تازه‌ترین گزارش درباره اولین گوشی منعطف سامسونگ از احتمال تعبیه پنل نمایش Infinity V در آن خبر می‌دهد. خبرهای رسمی منتسب به این گوشی در ماه نوامبر و در خلال کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ منتشر می‌شود اما برای رونمایی رسمی آن باید تا ژانویه 2019 منتظر بمانیم.
۱۳۹۷/۸/۹

کمپانی سامسونگ سال‌های متوالی از نسبت نمایش قدیمی 16:9 با حاشیه‌های ضخیم در گوشی‌های خود استفاده می‌کرد اما در مارس سال 2017 این رویه را دستخوش تغییر کرد و از صفحه نمایش جذاب اینفینیتی پرده برداشت. این پنل نمایش‌های زیبا از نسبت تصویر 18.5:9 بهره می‌برند و امروزه روی اغلب پرچمداران و گوشی‌های میان رده کمپانی مذکور دیده می‌شوند. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد حاشیه‌های باریک صفحه نمایش را در تولیدات آینده خود بیش از پیش کاهش دهد و گوشی‌های هوشمند 2019 خود را این بار ا نسبت نمایش جالب توجه 19.5:9 روانه بازار کند.

در کنار این موضوع مهم، کمپانی کره‌ای مذکور همچنین قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود را با صفحه نمایش منعطف و تاشو معرفی کند. از طرفی در حال حاضر اطلاعاتی درباره جزئیات نسبت نمایش، وضوح تصویر و یا حتی ضخامت حاشیه‌های صفحه نمایش گوشی Galaxy F در دسترس نیست. البته اگر نشان تجاری تازه‌ای که سامسونگ اخیرا به ثبت رسانده است صحت داشته باشد و به کار گرفته شود، احتمالا به پنل نمایش نوینی به نام Infinity V مجهز خواهد شد. پیش بینی می‌شود که منظور از درج حرف V درواقع حالت تاشونده صفحه نمایش رو به داخل باشد.

image

لازم به ذکر است که فعلا هیچ تضمینی وجود ندارد سامسونگ واقعا از این نشان تجاری استفاده کند اما باید این نکته را در نظر بگیریم که غول تکنولوژی مذکور هفته گذشته این نشان تجاری را در کره جنوبی به ثبت رسانده و آن را در خانواده صفحه نمایش مخصوص گوشی‌های همراه قرار داده است. ثبت نشان تجاری Infinity V در هفته گذشته بهترین فرصت و زمان بوده است چراکه انتظار می‌رود سامسونگ 7 نوامبر کنفرانس توسعه دهندگان خود را برگزار و در خلال آن اولین اطلاعات رسمی منتسب به گوشی Galaxy F خود را منتشر کند.

اگر همه چیز طبق انتظارها و گزارش‌های اخیر پیش رود، اولین خبرهای رسمی درباره گوشی Galaxy F در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان در ماه نوامبر منتشر می‌شود و بعد از آن در ژانویه سال 2019 شاهد برگزاری رویداد رسمی رونمایی از آن خواهیم بود. سامسونگ در خلال برگزاری رویداد رسمی از تصاویر رسمی و فهرست مشخصات داخلی و فنی رونمایی می‌کند و همچنین تاریخ دقیق عرضه آن را اعلام خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۹
شاخ‌های اینستاگرام از الان به فکر گلکسیF هستند
من خودم هیچ شاخی نیستم ولی شاید با گلکسیf شاخِ‌خوبی بشم

ali

۱۳۹۷/۸/۹
سامسونگ پیشتاز در نو آوری های مختلف.رقیب نداره