خانهاخبار
قابلیت Nightscape برای دوربین OnePlus 6 نیز منتشر می‌شود

قابلیت Nightscape برای دوربین OnePlus 6 نیز منتشر می‌شود

وان پلاس بالاخره از پرچمدار جدید خود با نام OnePlus 6T رونمایی کرد. اکنون خبر رسیده یکی از ویژگی‌های کاربردی دوربین گوشی قرار است در دسترس OnePlus 6 نیز قرار گیرد.
۱۳۹۷/۸/۸

OnePlus 6T نسبت به نسل قبلی خود با پیشرفت‌های قابل توجه‌ای توسعه یافته است که می‌توان آن را در بخش مختلف‌های این گوشی احساس کرد. یکی از این بخش‌های کلیدی به دوربین و کیفیت تصاویر OnePlus 6T مربوط می‌شود. ویژگی جدیدی به نام Nightscape قرار است به OnePlus 6T کمک کند تا عملکرد این گوشی را هنگام ثبت تصاویر بهبود ببخشد. این قابلیت نرم‌افزاری به صورت خودکار نور تصاویر ثبت شده در شرایط نوری کم را افزایش می‌دهد. اکنون به نظر می‌رسد که قابلیت Nightscape برای دوربین گوشی OnePlus 6 نیز منتشر خواهد شد و این می‌تواند خبر بسیار خوبی برای کاربران این گوشی باشد.

وان پلاس در مراسم معرفی OnePlus 6T به صورت خلاصه به برخی از مشخصه‌های کاربردی Nightscape پرداخت. با توجه به گفته‌ی این شرکت، این قابلیت سه حالت مهم را ارائه می‌دهد؛ بهینه‌سازی جزئیات، تثبیت‌ فریم‌ها و کاهش نویز این سه حالت را تشکیل داده‌اند و جزء هسته‌ی اصلی قابلیت Nightscape محسوب می‌شوند. البته Nightscape زمان نسبتا طولانی را برای ثبت تصاویر نیاز دارد اما نتایج به دست آمده توسط این قابلیت نرم‌افزاری از کیفیت بالای آن خبر می‌دهند.

طبق اطلاعات منتشر شده، پردازش‌های تصویر حدود دو ثانیه به طول می‌انجامد که انتظارات را از کیفیت تصاویر ثبت شده بالاتر نیز می‌برد اما به طور کلی، قابلیت Nightscape به هیچ گونه سخت‌افزار خاصی نیاز ندارد و OnePlus 6 به خوبی می‌تواند از پس اجرای آن بربیاید، به همین دلیل است که وان پلاس قصد انتشار قابلیت Nightscape را برای این گوشی دارد.

ما کنجکاو هستیم تا ببینیم Nightscape قادر به انجام چه کارهایی است و اینکه این قابلیت تا چه حد می‌تواند فناوری‌های گوگل و هواوی در این زمینه را به چالش بکشد. همانطور که می‌دانید گوگل و هواوی توانسته‌اند در زمینه تصاویر کم‌ نور به پیشرفت‌های قابل توجه‌ای دست یابند. علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌ها در نیمه‌ی دوم سال 2018، تمرکز خود را بر روی عکسبرداری در شرایط نور کم معطوف کرده‌اند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)