خانهاخبار
نتایج بنچمارک پرچمدار Honor Magic 2 در تست گیک‌بنچ

نتایج بنچمارک پرچمدار Honor Magic 2 در تست گیک‌بنچ

پرچمدار Honor Magic 2 قرار است 9 آبان معرفی شود. این گوشی حالا در پایگاه بنچمارک دیده شده و مشخصات کلیدی آن فاش شده است.
۱۳۹۷/۸/۷

برند آنر قرار است 31 اکتبر ( چهارشنبه 9 آبان) از گوشی تازه خود تحت عنوان Honor Magic 2 رونمایی کند. دو روز دیگر تا معرفی این گوشی باقی مانده است و شاهد انتشار نتایج آزمون بنچمارک آن در پایگاه Geekbench توسط خبرگزاری MySmartPrice هستیم.

Honor Magic 2 هم قرار است از اولین گوشی‌هایی باشد که از معماری 7 نانومتری در پردازنده داخلی بهره می‌برد چراکه گفته می‌شود سازنده آن را به چیپست سطح بالای Kirin 980 که همچنین خانواده پرچمداران Mate 20 هوآوی هم از آن قدرت می‌گیرند، مجهز می‌کند. سطح بالاترین پرچمدار تازه آنر قرار است از 8 گیگابایت رم بهره ببرد و البته یک نسخه دیگر هم از آن با 6 گیگابایت حافظه رم معرفی خواهد شد. البته همه نسخه‌ها بدون در نظر گرفتن کانفیگ داخلی با سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای عرضه می‌شوند که باید آن را یکی دیگر از نقاط قوتش بدانیم.

image

Honor Magic 2 توانسته است در پایگاه بنچمارک Geekbench امتیاز 3316 را در آزمون تک هسته‌ای کسب کند در حالی که امتیاز آزمون چند هسته‌ای آن 9534 بوده است. به طور کلی می‌توان ادعا کرد که عملکرد Honor Magic 2 شبیه به عملکرد Mate 20 Pro به نظر می‌رسد. در حال حاضر جایزه سطح بالاترین و پیشرفته‌ترین پردازنده را باید به A12 Bionic اپل که در سه مدل آیفون 10 اس، 10 اس مکس و 10 آر تعبیه شده است تقدیم کنیم اما هوآوی / آنر هم به خاطر توسعه و تولید پرسرعت‌ترین گوشی‌های اندرویدی 2018 مورد تحسین هستند. پرچمداران رقیب ازجمله گلکسی نوت 9 سامسونگ، پیکسل 3 گوگل و وان پلاس 6 تی همگی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرند که البته با معماری 10 نانومتری توسعه یافته است.

image

به نظر می‌رسد که پرچمدار Honor Magic 2 گوشی سطح بالا و جالب توجهی باشد. این گوشی تازه در کنار مشخصات فنی سطح بالا ظاهرا همچنین از طراحی کشویی (اسلایدی) بهره می‌برد تا بتواند صفحه نمایش بزرگ‌تر و مفیدتری را به کاربران خود ارائه کند. این گوشی در ابتدا تنها منحصر به بازار چین خواهد بود اما انتظار می‌رود که به تدریج راه خود را به سایر بازارها هم پیدا کند و شاهد عرضه‌اش در کشورهای اروپایی و سایر بازارهای آسیایی هم باشیم.

براساس گزارش‌های قبلی باید بگوییم که گوشی Honor Magic 2 صفحه نمایش 6.39 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 1080 در 2340 دارد و از باتری 3400 میلی آمپر ساعتی هم قدرت می‌گیرد. حداقل حافظه داخلی در نسخه استاندارد 6 گیگابایتی آن 128 گیگابایت است و همه نسخه‌های آن از کارت حافظه جانبی microSD تا 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. در پنل پشتی Honor Magic 2 دوربین اصلی سه گانه با چینش عمودی و لنزهای 16، 16 و 24 مگا پیکسلی تعبیه می‌شود و دوربین سلفی کشویی آن هم سه گانه با لنزهای 16، 2 و 2 مگا پیکسلی خواهد بود. این گوشی علی رغم طراحی بدنه کشویی کاملا مدرن و شیک توسعه یافته و ضخامت آن تنها 8.3 میلی متری است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۷
من برای مجیک‌۲ دیگه هیچ ذوق و شوقی ندارم?
برای مجیک۱ داشتم، ولی وقتی دیدم هیچوقت وارد ایران نشد احساس در من کُشته شد?
شبِ معرفی‌ش کُلی تنقلات خریدم و به شادی و دَبکه پرداختم.. افسوس....