خانهاخبار
نسخه نهایی iOS 12.1 با قابلیت‌های جدید سه‌شنبه منتشر می‌شود

نسخه نهایی iOS 12.1 با قابلیت‌های جدید سه‌شنبه منتشر می‌شود

آی او اس ۱۲.۱ اولین آپدیت اصلی یا Major برای آی‌اواس ۱۲ به‌شمار می‌رود که ویژگی‌های جدیدی را با خود به‌همراه دارد. برای اطلاع از این ویژگی‌ها با ادامه مطلب همراه شوید.
۱۳۹۷/۸/۶

اپل در اقدامی کم سابقه دست به انتشار راهنمای کاربری iOS 12.1 زده که در آن به ویژگی‌های نسخه جدید آی‌اواس اشاره شده است. در این راهنما می‌بینیم که قابلیت استفاده از دو سیم کارت (یک سیم کارت فیزیکی و یک سیم کارت الکترونیکی) در آیفون‌های ۲۰۱۸ روی iOS 12.1 فعال می‌شود. همچنین قابلیت تماس تصویری گروهی فیس‌تایم که در WWDC 2018 معرفی شد اما روی نسخه نهایی iOS 12 وجود نداشت روی نسخه 12.1 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. فیس‌تایم تصویری گروهی امکان ارتباط زنده را با ۳۲ نفر به‌صورت هم‌زمان فراهم می‌کند.

همچنین این نسخه قابلیت تغییر زنده عمق میدان را در عکاسی پرتره به آیفون ۱۰ اس، ۱۰ اس مکس و ۱۰ آر می‌آورد. در حال حاضر امکان تغییر عمق میدان فقط پس از ثبت عکس امکان‌پذیر است. آی‌اواس ۱۲.۱ طراحی جدید برنامه Music را نیز به‌همراه دارد. در طراحی جدید اپلیکیشن موزیک جستجو میان آهنگ‌ها و پیدا کردن آهنگ‌های مورد علاقه راحت‌تر شده و پلی لیست ۱۰۰ آهنگ برتر دنیا به‌صورت روزانه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. 

احتمال می‌رود نسخه نهایی آی‌اواس ۱۲.۱ روز سه‌شنبه برای همه دستگاه‌های پشتیبانی کننده منتشر شود. راهنمای کار با آی‌اواس ۱۲.۱ را می‌توانید از این لینک دریافت کنید. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

میلاد

۱۳۹۷/۸/۷
سلام اون نسخه ۱۲.۰.۱ هستش این نسخه ۱۲.۱ هست

مصطفی

۱۳۹۷/۸/۶
lبا سلام / من این آپدیت و یک هفته پیش گرفتم