خانهاخبار
پروتوتایپ‌های ZenFone 6 ایسوس فاش شدند

پروتوتایپ‌های ZenFone 6 ایسوس فاش شدند

تصاویر زنده پروتوتایپ‌های منتسب به سری ZenFone 6 منتشر شده است. این تصاویر از احتمال معرفی سه مدل ZenFone خبر می‌دهند که تنها یک مدل از آن با انتظاراتمان از برند ایسوس همخوانی دارد.
۱۳۹۷/۸/۶

ایسوس در حال حاضر ششمین سازنده برتر کامپیوتر و لپتاپ در جهان است اما وقتی پای توسعه گوشی‌های هوشمند به میان می‌آید، اصلا محبوب نیست. کمپانی مذکور علی رغم این موضوع ثابت کرده است که همواره می‌تواند گوشی‌های هوشمند توانمندی را به بازار عرضه کند. حالا که تقریبا سال 2018 هم به پایان رسیده و چیزی به آغاز 2019 باقی نمانده، پروتوتایپ‌های منتسب به سری گوشی‌های ZenFone 6 این سازنده در فضای وب دیده شده‌اند.

باید با سطح بالاتری طراحی در میان این پروتوتایپ‌های تازه آغاز کنیم. این گوشی در کنار ZenFone 5Z به نمایش درآمده است و نشان می‌دهد که احتمالا سامسونگ تنها کمپانی سازنده‌ای نیست که رویای طراحی صفحه نمایش بدون حاشیه با بریدگی شبنمی و بسیار کوچک را دنبال می‌کند. ایسوس هم در این گوشی تازه خود بریدگی بسیار کوچکی را در گوشه بالا سمت چپ طراحی کرده است و به نظر می‌رسد که قصد دارد لنز دوربین سلفی تکی را در آن قرار دهد. این طراحی جالب با حاشیه‌های نواری باریک در قسمت بالا و کناره‌های دستگاه همراه شده است اما باید اشاره کنیم که حاشیه نواری قسمت پایین پنل نمایش کمی ضخیم‌تر دیده می‌شود. این گوشی همچنین به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در پنل پشتی مجهز شده است و از جک هدفون 3.5 میلیم تری محبوب بهره می‌برد.

در توضیح پروتوتایپ و البته مدل بعدی باید به طور کلی بگوییم که طراحی آن چندان چشمگیر نیست. از طرفی این گوشی با توجه به بریدگی حاشیه قطره‌ای که در گوشه سمت راست پنل تعبیه شده است، همچنان منحصر به فرد به نظر می‌رسد. این بریدگی هم طبق انتظار میزبان دوربین تکی سلفی شده و با حاشیه‌های باریک در کناره‌های صفحه و حاشیه نواری ضخیم‌تر در قسمت پایین همراه شده است. علاوه بر این حسگر اثرانگشت فیزیکی در پنل پشتی آن به همراه دوربین اصلی با لنزهای دوگانه دیده می‌شود.

سومین پروتوتایپ ظاهرا متعلق به گوشی هوشمند تازه‌ایست که احتمالا به زودی معرفی می‌شود اما ظاهر آن کمتر از دو مدل دیگر هیجان زده‌مان می‌کند. این گوشی هم بریدگی حاشیه کوچکی این بار در میان عرض پنل جلو و در قسمت بالا دارد و همچنان حاشیه پایین صفحه نمایش آن ضخیم طراحی شده است. در پنل پشتی این مدل تازه هم شاهد تعبیه دوربین سه گانه اصلی هستیم و به نظر می‌رسد که تنها تفاوت آن با ZenFone 5Z اضافه شدن همین لنز سوم باشد.

در آخر باید تأکید کنیم که این دستگاه‌ها همگی پروتوتایپ‌های آزمایشی هستند و هیچ ضمانتی وجود ندارد که به شکل پیش رو نهایی شده و معرفی شوند. از طرفی ایده دستکاری در طراحی ناچ و تغییر موقعیت و شکل ظاهری آن توسط سازندگانی مانند ایسوس بسیار جالب به نظر می‌رسد. گوشی‌های سری ZenFone را باید گوشی‌های هوشمند تقریبا ارزانی بدانیم. به همین خاطر احتمال معرفی سری ZenFone 6 ایسوس مطابق طراحی آخرین پروتوتایپ‌ پیش رو بالا خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)