خانهاخبار
به ادعای مؤسسه GF Securities گلکسی اس 10 سامسونگ با 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود!

به ادعای مؤسسه GF Securities گلکسی اس 10 سامسونگ با 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود!

یادداشت تحلیلی مؤسسه GF Securities به 4 مدل مختلف از پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ اشاره کرده است. براساس ادعای این مؤسسه سطح بالاتری پرچمداران سامسونگ و هوآوی که سال اوایل سال 2019 معرفی می‌شوند، از 12 گیگابایت رم بهره می‌برند.
۱۳۹۷/۸/۵

مؤسسه GF Securities روز گذشته گزارش تازه‌ای در ارتباط با آینده صنعت چیپست‌های مموری مناسب گوشی‌های همراه منتشر کرد که در آن به خوبی می‌توان ردپای اطلاعات درباره برخی از گوشی‌های هوشمندی که قرار است در سه ماهه آینده روانه بازار شوند را به خوبی مشاهده کرد. در این میان می‌خواهیم مشخصا به پرچمداران گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ اشاره کنیم که انتظار می‌رود در ابتدای سال 2019 رسما معرفی شوند.

image

مدتیست که در کشور چین شاهد جابجایی و انتقال مشاغل برخی مشاهیر دنیای تحلیل صنایع موبایل هستیم. برای مثال، مینگ چی کو که از بزرگ‌ترین تحلیل گران مسائل اپل به شمار می‌رود چندی پیش از KGI جدا شد و به TF Securities پیوست. در ادامه، مؤسسه GF Securities هم اخیرا موفق شده است جف پو را که از مشاهیر تحلیل مسائل زنجیره تأمین اپل قلمداد می‌شود، جذب کند. بدین ترتیب وقتی این مؤسسه یادداشت تازه‌ای را منتشر می‌کند، باید تصور کنیم که میزان صحت آن قطعا بالاست.

در این یادداشت تازه جدولی به چشم می‌خورد که در واقع برای به نمایش کشیدن سیر تحول میزان رم در گوشی‌های پرچمدار محبوب از فصل جاری تا آینده نزدیک تنظیم شده است. در جدول پیش رو به خوبی متوجه می‌شویم که در آینده نزدیک ممکن است شاهد رونمایی از پرچمدارانی با میزان 12 گیگابایت رم باشیم. علاوه بر این به نظر می‌رسد که این میزان رم قابل توجه به پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ و سری پی 30 هوآوی نسبت داده شده است.

image

همان‌طور که گفتیم، به سری و خانواده کامل در این جدول اشاره شده است و براساس مندرجات آن شاهد رونمایی از حداقل سه مدل گلکسی اس 10 سامسونگ بعلاوه یک مدل با پشتیبانی از شبکه ارتباطی پرسرعت 5G خواهیم بود. با توجه به شایعه‌های قبلی در این باره، گوشی‌های مذکور احتمالا تحت عناوین گلکسی اس 10، اس 10 پلاس، اس 10 ایکس و اس 10 ایکس 5G معرفی خواهند شد. همین مدل مبتنی بر شبکه 5G ظاهرا 12 گیگابایت حافظه رم دارد اما اس 10 ایکس از 10 گیگابایت رم بهره می‌برد که همچنان میزان قابل توجهی به نظر می‌رسد. کمپانی شیائومی چند روز پیش گوشی می میکس 3 نسخه فوربیدن سیتی خود را با 10 گیگابایت رم رسما معرفی کرد اما سامسونگ و هوآوی ظاهرا قرار است سال آینده این میزان رم بیشینه را تا 12 گیگابایت افزایش دهند.

از طرفی نسخه استاندارد گلکسی اس 10 ممکن است تنها 4 گیگابایت رم داشته باشد و گلکسی اس 10 پلاس با 6 گیگابایت رم معرفی شود. تنها سطح بالاتری پرچمداران سامسونگ و هوآوی قرار است با 12 گیگابایت رم توسعه یابند و یکی از آن‌ها هم با توجه به نام مدلش از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که سازندگان در سال آینده احتمالا سطح بالاترین مشخصات و ویژگی‌های ممکن خود را در نسخه 5G تعبیه می‌کنند تا بتوانند به نحوی قیمت بالای آن را توجیه کنند. با توجه به همه گزارش‌های اخیر درباره پرچمداران آینده انتظار می‌رود 2019 سال جالب توجهی در صنعت موبایل باشد و گوشی‌های هوشمند سطح بالا و متعددی با طراحی ظاهری شکیل به همراه مشخصات فنی پرچمدار در آن معرفی شوند.

علاوه بر این گزارش کرده بودیم که گلکسی اس 10 ممکن است در 5 نسخه با رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای خاکستری، سبز و صورتی معرفی شود. از طرفی حالا خبر تازه‌ای منتشر شده است که به تصمیم متفاوت سامسونگ برای طراحی ظاهری پرچمداران آینده خود اشاره می‌کند.

image

براساس ادعای OnLeaks، افشاگر مشهور، طراحی نهایی گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 شامل حداقل 6 رنگ متفاوت خواهد بود. این رنگ‌ها مشکی، خاکستری، آبی، قرمز، سبز و زرد هستند و پرچمداران سامسونگ را به خوبی به چالش می‌کشند. البته هنوز تصوری درباره طراحی نهایی این نسخه‌ها نداریم اما رنگ سبز می‌تواند بسیار جالب باشد؛ مخصوصا اگر مشابه سبز زمردی گلکسی اس 6 اج طراحی شود.

از آنجا که سری گلکسی اس 9 امسال هم در 6 رنگ متفاوت عرضه شدند (مشکی، خاکستری، آبی، قرمز، بنفش و طلایی)، احتمال معرفی گلکسی اس 10 هم در نسخه‌های رنگی 6 گانه منطقی به نظر می‌رسد. البته شایان ذکر است که عرضه نهایی این نسخه‌ها با توجه به بازار دریافت کننده و حتی اپراتورها احتمالا متفاوت خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۸/۵
اس10 پلاس بهترین گوشی سال 2019 میشه شک نکنین هم میاد صدر بهترین دوربین ها هم از نظر چیپست و سرعت تمام گوشی های آندرویدی رو پشت سر میگذاره