خانهاخبار
احتمال معرفی گوشی Galaxy A8s سامسونگ با صفحه نمایش بدون حاشیه

احتمال معرفی گوشی Galaxy A8s سامسونگ با صفحه نمایش بدون حاشیه

سامسونگ در کنار معرفی گوشی‌های Galaxy A6s و A9s به عرضه یک گوشی دیگر به نام Galaxy A8s در آینده نزدیک اشاره کرده است. گفته می‌شود که این گوشی تازه صفحه نمایش بدون حاشیه دارد و از نسبت تصویر 19.5:9 بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۸/۴

سامسونگ دو روز پیش گوشی‌های هوشمند Galaxy A6s و Galaxy A9s (نسخه چینی گوشی Galaxy A9) را در کشور چین رسما معرفی کرد. این کمپانی قدرتمند کره‌ای همچنین در اقدامی غیرمنتظره به یک گوشی دیگر هم اشاره و اعلام کرد که به زودی آن را روانه بازار می‌سازد. این گوشی Galaxy A8s نام دارد.

سامسونگ به جزئیاتی درباره مشخصات فنی و همچنین ظاهری Galaxy A8s اشاره نکرده است اما تأیید کرده که این گوشی را با تکنولوژی خلاقانه‌ای توسعه داده است. ظاهرا این تکنولوژی قرار است برای اولین بار با گوشی Galaxy A8s معرفی شود و در اختیار کاربران قرار گیرد. سامسونگ درباره این تکنولوژی هم توضیحاتی ارائه نکرده اما تیزر تبلیغاتی مصوری را از آن به نمایش گذاشته است که از احتمال ورود این گوشی با طراحی بدون حاشیه و پنل نمایش تمام صفحه خبر می‌دهد.

image

براساس ادعای افشاگر معروف Ice Universe منظور کمپانی سامسونگ از تکنولوژی خلاقانه‌ای که برای اولین بار در Galaxy A8s تعبیه می‌شود، پنل نمایش بدون حاشیه با بریدگی بسیار کوچک به اندازه لنز دوربین است که احتمالا در یکی از گوشه‌های سمت راست یا چپ و یا حتی در میانه عرض صفحه در قسمت بالا قرار می‌گیرد و میزبان دوربین سلفی با لنز تکی می‌شود. علاوه بر این موضوع همچنین گزارش شده است که صفحه نمایش Galaxy A8s از نسبت تصویر جالب توجه 19.5:9 بهره می‌برد و حاشیه‌های بسیار باریکی در دو قسمت بالا و پایین پنل خواهد داشت. این حاشیه‌های بسیار باریک به قدری طراحی می‌شوند که سازنده بتواند حسگرهای ضروری مانند بلندگوی مکالمه را در آن‌ها تعبیه کند.

image

یکی دیگر از منابع آگاه ادعا می‌کند Galaxy A8s همان گوشی هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود که قرار است برای اولین بار با پردازنده داخلی کوالکام اسنپ‌دراگون 710 معرفی شود و چند روز پیش هم شاهد انتشار گزارش مشابهی درباره آن بودیم. اگر این پیش بینی صحت داشته باشد، Galaxy A8s علاوه بر پردازنده اسنپ‌دراگون 710 به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه در پنل پشتی مجهز می‌شود و از باتری کوچکی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت هم بهره می‌برد.

کمپانی سامسونگ هنوز مشخصا اعلام نکرده است که قصد دارد Galaxy A8s را دقیقا چه زمانی روانه بازار کند و کاربران کی قادر به تهیه آن خواهند بود. از طرفی اغلب گزارش‌های مرتبط به احتمال معرفی آن در ژانویه اشاره کرده‌اند و به همین خاطر احتمالا باید در سال 2019 منتظر ورود آن به بازار باشیم. انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات جامع‌تری درباره این گوشی باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۴
من گول نمی‌خورم! من گلکسیF می‌خواهم?

ali

۱۳۹۷/۸/۴
اگه a6s معرفی شده پس چرا خبراشو نمیزارن
من منتظرشم