خانهاخبار
HMD Global تولید گوشی Nokia 8 Sirocco را متوقف کرده است!

HMD Global تولید گوشی Nokia 8 Sirocco را متوقف کرده است!

شرکت HMD Global تاکنون در امر بازسازی برند نوکیا روند مثبتی را طی کرده است و توانسته گوشی‌های باکیفیتی را روانه بازار کند اما اخیرا اخبار متناقضی در رابطه با یکی از گوشی‌های این کمپانی به گوش می‌رسد.
۱۳۹۷/۸/۳

گوشی Nokia 8 Sirocco در اوایل سال جاری و در دو رنج قیمتی 750 و 800 عرضه شد. این گوشی یکی از جدیدترین محصولات بالارده شرکت HMD Global محسوب می‌شود اما با وجود گذشت 8 ماه از معرفی آن، این شرکت تصمیم گرفته تولید گوشی Nokia 8 Sirocco را متوقف نماید.

در وبسایت‌های رسمی نوکیا، اگر گزینه خرید این گوشی انتخاب کنید، شما را به صفحه اصلی بازمی‌گرداند. در دیگر فروشگاه‌های اینترنتی، هنگامی که سعی در خرید گوشی دارید، با عبارت ناموجود مواجه خواهید شد. HMD Global تاکنون اظهار نظری در رابطه با این موضوع نکرده اما بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد که این شرکت تولید گوشی مذکور را متوقف کرده است.

در حالی که هنوز مشخص نیست به چه علت HMD Global فروش گوشی Nokia 8 Sirocco را از دسترس خارج نموده اما برخی از خبرگزاری‌ها احتمال می‌دهند که این موضوع به گوشی آتی Nokia 8.1 مربوط می‌شود. این گوشی در اصل همان Nokia X7 است اما در بازارهای بین‌المللی با نام Nokia 8.1 عرضه خواهد شد. این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 710 استفاده می‌کند و در کنار آن از 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. همچنین لنزهای دوربین دوگانه این گوشی توسط شرکت زایس ساخته خواهند شد.

با توجه به پردازنده استفاده شده در این گوشی و قیمت دیگر گوشی‌های نوکیا، Nokia 8.1 با قیمتی در محدوده 500 تا 550 یورو در بازارهای اروپا عرضه می‌شود. این بدین معناست که گوشی Nokia 8.1 به طور مستقیم با Nokia 8 Sirocco رقابت خواهد کرد. البته در حال حاضر گوشی Nokia 8 Sirocco در برخی از خرده‌فروشی‌ موجود است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۳/۳۰
سیرکو 3 ویژگی بد دارد:
دوربین سلفی 5
نبودن نام نوکیا در جلوی گوشی
تک سیم کارت