خانهاخبار
احتمال عرضه آیپد مینی 5، ایرپاور و ایرپاد جدید تا اوایل سال ۲۰۱۹

احتمال عرضه آیپد مینی 5، ایرپاور و ایرپاد جدید تا اوایل سال ۲۰۱۹

مینگ چی کو اعلام کرده که اپل احتمالا تا‌اوایل سال میلادی آینده، نسخه‌ای تازه از آیپد مینی را در کنار ایرپاور و ایرپادهای جدید عرضه می‌کند.
۱۳۹۷/۸/۳

حدود یک ماهی می‌شود که اپل، تلفن‌های هوشمند جدید خود را راهی بازار کرده و آیفون XR نیز به‌زودی به دست مشتریان می‌رسد. این یعنی که فصل داغ آیفون‌های جدید تقریبا به اتمام رسیده است، اما اپل همچنان برنامه‌های زیادی برای کاربران دارد. می‌دانیم که در تاریخ ۳۰ اکتبر، این شرکت از آیپد پرو‌های جدید و مک بوک اقتصادی تر رونمایی خواهد کرد و همه منتظر این رویداد مهم هستیم. حال در همین میان، مینگ چی کو که تحلیلگری شناخته‌‌شده در مسائل اپل است، از برنامه‌های اهالی کوپرتینو در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی سخن گفته است؛ صحبت‌هایی که به نسل جدید آیپد مینی، پد شارژ بیسیم ایرپاور و ایرپادهای تازه اپل اشاره دارند. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

اجازه دهید که اول از همه با محصولی مورد انتظار یعنی ایرپاور شروع کنیم. ایرپاور یک پد شارژ بیسیم است که می‌تواند ایرپاد، اپل واچ و آیفون را به شکل هم زمان شارژ کند. اپل این محصول را در سال ۲۰۱۷ و در کنار آیفون ۱۰ رونمایی‌کرد و اگرچه تاریخ عرضه این محصول، سال ۲۰۱۸ اعلام شد، تا به امروز هیچ جزییات بیشتری از آن منتشر نشده است؛ حتی اطلاعات مربوط ‌به آن از وبسایت اپل حذف شده است. حال‌ مینگ چی کو ادعا می‌کند که کوپرتینویی‌ها قصد دارند که ایرپاور را بالاخره درطی ۳ ماهه آخر سال جاری و یا ۳ ماهه اول ۲۰۱۹ راهی بازار کنند. مینگ چی کو معتقد است که اپل درست همزمان با عرضه ایرپاور، نسخه جدید ایرپاد را نیز راهی بازار خواهد کرد که با این پد شارژ بیسیم به طور‌کامل هماهنگ باشد. 

حال نوبت به آیپد می‌رسد. از بهار سال گذشته، اپل سری جدیدی از آیپدهای خود را به بازار عرضه کرد که از نمایشگری ۹.۷ اینچی، پردازنده سریع و قیمتی بسیار مناسب برخوردار بود و ظهور چنین محصولی، باعث شد که برخی فکر کنند که آیپد مینی جدیدی دیگر از سوی اپل عرضه نخواهد شد. حال بنابر گفته این تحلیلگر، اپل یقینا درحال کار بر روی نسل پنجم آیپد مینی است و احتمالا درطی مراسم بهار این شرکت رونمایی خواهد شد. قطعا این محصول قرار نیست یک عضو ‌از خانواده آیپد پرو باشد، برای همین انتظار می‌رود که تغییرات خاصی در شکل و‌ شمایل دستگاه ایجاد نشود. در واقع به نظر می‌رسد که آیپد مینی نسل ۵ صرفا نسخه بهبود یافته از نظر سخت افزاری باشد. اپل در تاریخ ۳۰ اکتبر از آیپد پروهای جدید خود را رونمایی خواهد کرد و شاید محصولاتی دیگر‌ مانند نسل دوم اپل پنسل نیز در این مراسم معرفی شوند. نظر شما چیست؟ اپل چه برنامه‌ای برای چرخه آیپدهای خود دارد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)