خانهاخبار
حرف R در آیفون XR به چه معناست؟

حرف R در آیفون XR به چه معناست؟

از زمان معرفی آیفون XR، بسیاری از کاربران در مورد اسم این محصول کنجکاو شده‌اند و حالا فیل شیلر، مدیر ارشد بازاریابی کمپانی اپل در این مورد توضیح می‌دهد.
۱۳۹۷/۸/۲

همان طور که می‌دانید، آیفون XR در کنار آیفون XS و XS Max به دنیای تکنولوژی معرفی شد و از آن زمان تا به حال، فکر و ذهن بسیاری از فعالان این عرصه به نام این محصول منعطف شده و کنجکاو هستند تا بدانند که حروف R و S که در انتهای نام آنها قرار گرفته، به چه معناست و چرا اهالی کوپرتینو، این دو حرف را برای آنها انتخاب کرده‌اند.

فیل شیلر؛ مدیر ارشد بازاریابی کمپانی اپل در مصاحبه‌ای که با Engadget به عمل آورده، انتخاب این دو حرف را کاملا تصادفی دانسته و به این موضوع اشاره کرده است که حروف R و S که در انتهای نام آیفون XR و XS قرار گرفته، هیچ معنایی ندارد.

من به ماشین‌ها علاقه بسیاری زیادی دارم. R و S هر دو از حروفی هستند که معمولا برای ماشین‌های اسپورت و خاص استفاده می‌شوند و ما نیز به همین دلیل، آنها را برای محصولات جدید خود انتخاب کردیم.

وی به ماشین‌های تولید شده توسط کمپانی آئودی علاقه زیادی دارد و ممکن است انتخاب این دو حرف، از همین موضوع سرچشمه گرفته باشد.

این موضوع تا حدودی شوک آور و البته ناامید کننده به نظر می‌رسد. چرا که بسیاری از افراد، واژه Regular یا Reduced را برای حرف R در نظر گرفته بودند که تمامی آنها به در بسته خورد. ظاهرا دیوایس‌های جدید، معنا و مفهوم خود را به صورت کامل از دست داده‌اند.

آیفون XR از 26 اکتبر مصادف با چهارم آبان ماه به صورت جهانی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Abbas

۱۳۹۷/۸/۸
حداقل یذره سیاست نداشته نظر کاربرارو بخونه یذره خلاقیت بخرج بده ? واقعا چقد این خارجیا ساده و صادقن

Abbas

۱۳۹۷/۸/۸
ایکس عدد یونانی ۱۰ هس، پس فرقی باهم ندارن. جفتش درسته

بابک

۱۳۹۷/۸/۲
من نمی دونم چرا اونوقت یه پوستر تبلیغاتی اپل رو شروع به تفسیر و تجزیه و تحلیل و پیش بینی می کنین که چه رازهایی در این تصویر نهفته ست؟ با برگزاری کنفرانس هم ، اکثر این فرضیات تخیلی ، اشتباه از آب در میاد. مدیر بازاریابی جهانی اپل خودش داره میگه ، هیچ منظور و هدفی از حروف R و S نداریم.

ع

۱۳۹۷/۸/۲
الان آخر 10 آر هستش
یا ایکس آر ؟

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۲
رنگ قرمزش ویران‌کننده‌س? بوی خوشِ عشق میده