خانهاخبار
تراشه 11 نانومتری Snapdragon 675 معرفی شد

تراشه 11 نانومتری Snapdragon 675 معرفی شد

محصولات جدید شرکت کوالکام امروز به دنیای تکنولوژی معرفی شدند که از جمله آنها می توان به پردازنده 11 نانومتری اسنپدراگون 675 با هسته‌های جدید اشاره کرد.
۱۳۹۷/۸/۱

کوالکام که از جمله شرکت‌های قدرتمند در زمینه تولید سخت‌افزار در دنیا مشهور است، امروز محصولات جدید خود را به رخ رقبا می‌کشد و در اولین گام، شاهد رونمایی از پردازنده گیمینگ Snapdragon 675 با هسته‌های جدید هستیم که قصد دارد تا مسیر موفق اسنپدراگون 670 را ادامه دهد.

به عنوان یکی از مهم‌ترین تغییرات می‌توان به هسته‌های جدید Kyro 460 اشاره کرد. دو هسته از نوع Cortex-A76 بوده که امکان افزایش سرعت تا 2 گیگاهرتز را فراهم می‌کنند و شش هسته دیگر، Cortex-A55 هستند که مسئولیت بهینه‌سازی بر دوش آنها گذاشته شده است. پردازنده گرافیکی Adreno 612 مانند نسل پیشین، به قوت خود باقی مانده و تغییری را در آن شاهد نیستیم.

image

پردازنده اسنپدراگون 675 همان‌طور که اشاره شد به صورت کامل برای گیمینگ بهینه‌سازی شده و به صورت کامل با موتورهای گرافیکی مانند Unity، Unreal، Messiah و NeoX سازگار شده است. همچنین امکان پشتیبانی از API‌های مختلف مانند Vulkan، OpenGL 3.2، OpenCL و Snapdragon profiler نیز فراهم شده است.

چیپست Snapdragon 675 قابلیت پشتیبانی از دوربین سه‌گانه 16 مگاپیکسلی را نیز داراست که به این ترتیب، شاهد بهبود 50 درصدی تصاویر گرفته شده خواهیم بود.

اما خبر خوشحال کننده، امکان بهره‌مندی از تکنولوژی +Quick Charge 4 است که تمام شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند، می‌توانند از آن در محصولات خود استفاده کنند.

از جمله دیگر امکانات پردازنده اسنپدراگون 675 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوتوث نسل 5
  • Dual VoLTE
  • Wi-Fi 802.11 ac دو بانده

این محصول هم اکنون در دسترس شرکت‌های مختلف قرار گرفته و احتمالا در اوایل سال 2019، می‌توانیم انتظار معرفی گوشی‌هایی با چیپست یاد شده باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)