خانهبررسی‌ها
تماشا کنید: مقایسه سرعت آیفون 10 اس مکس و پیکسل 3 ایکس ال

تماشا کنید: مقایسه سرعت آیفون 10 اس مکس و پیکسل 3 ایکس ال

یکی از روش‌های معمول برای مقایسه سرعت گوشی‌ها روش باز کردن اپلیکیشن‌های مختلف به‌صورت هم‌زمان است. در این ویدیو می‌بینیم کدام یک از گوشی‌های iPhone Xs Max و Pixel 3 XL از این آزمایش سربلند بیرون می‌آید.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۷/۸/۱

آیفون ۱۰ اس مکس و پیکسل ۳ ایکس ال به عنوان دو نمونه از قوی‌ترین پرچمداران سال وارد رقابت نزدیکی با یکدیگر شده‌اند. از طرفی مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها تقریبا در یک سطح قرار دارد اما نمونه اپلی حداقل ۲۰۰ دلار از نمونه گوگلی گران‌تر است که اختلاف قیمت قابل توجهی به‌شمار می‌رود.

در سال‌های اخیر همیشه از هماهنگی حداکثری نرم‌افزار و سخت‌افزار در گوشی‌های اپل شنیده‌ایم که بارها نیز این فرضیه به اثبات رسیده است. اما اندروید نیز به لطف پیشرفت سخت‌افزارها و همچنین بهینه‌شدن سیستم عامل در آپدیت‌های سالانه به مرز هماهنگی خوبی با سخت‌افزار رسیده است. بخصوص که در پیکسل‌ها شاهد اندروید خام هستیم که در عمل بسیار روان و مطلوب است و خبری از لانچرها و نرم‌افزارهای اضافه روی آن نیست.

در ویویدی زیر مقایسه‌ای صورت گرفته بین آیفون ۱۰ اس مکس و پیکسل ۳ ایکس ال در باز کردن اپلیکیشن‌ها که نتیجه آن بسیار تعجب برانگیز است. پیشنهاد می‌کنیم این رقابت جذاب را از دست ندهید.

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

دانشمند

۱۳۹۷/۸/۱
درست میگی البته گوگل هیچوقت حتی عملکردش نزدیک به اپل نبوده سامسونگ و بعد وان پلاس نزدیک ترین سرعت رو اپل دارند

drpapa

۱۳۹۷/۸/۱
دوست عزیز هماهنگی نرم افزار با سخت افزار خیلی خیلی تاثیر گذار تر از حافظه رم هست.
دوست عزیز رابط کاربری IOS هماهنگی خیلی خوبی با پردازنده های خود اپل داره ولی در گوشی های اندروید اینجور نیس اصلا بنده خودم با گوشی های پیکسل کار کردم و میتونم بگم بعد ایفون جز گوشی هایی هست که واقعا طول عمر خیلی بالایی داره (برای مثال راحت 5 یا 6 سال جواب میده مثل ایفون 6 و 5s).
ولی پیکسل تو ایران ارزش خریدی اصلا نداره با این قیمت ولی اینو بدون واقعا عالی هستن.

sina

۱۳۹۷/۸/۱
ما پسرها تنوع طلب هستیم !!
به نظرم این ار فکر مریض بعضی از آدم ها است که اینجوری فکر میکنن دوست عزیز

میلاد

۱۳۹۷/۸/۱
گوشی های با رم شش و هشت کم میارن جلوش چه برسه به پیکسل با رم چهار گیگ

کیان

۱۳۹۷/۸/۱
همیشه رقابت نرم افزاری و سخت افزاری بین گوشیهای پرچمدار اندرویدی و آیفون در اکثر اوقات اندروید سریعتر بوده و پیروز میدان بوده اما از اکثر کاربران ک بپرسید روانی و هماهنگی سیستم عامل آی او اس رو بیشتر دوس دارند هرچند اگر سرعت کمتری داشته باشد چون یه همچین سرعتهایی به چشم نمی آید ولی انیمیشن های خاص آیفون در بازو بسته کردن برنامه ها و روان انجام دادن این کار بسیار دلنشین تر از سیستم عامل خشک اندروید است ولی به هر حال من طرفدار هر دو هستم هر چند ماه یه گوشی آیفون میگیرم و باز وقتی برام تکراری میشه میفروشمو یه گوشی اندرویدی پرچمدار میگیرم چون نمیشه همیشه ادم از یه گوشی استفاده کنه مخصوصا ما پسرها ک تنوع طلب هستیم و دوس داریم دائما گوشی عوض کنیم