خانهاخبار
رندر‌های جدیدی از آی‌پد پروهای 2018

رندر‌های جدیدی از آی‌پد پروهای 2018

تا رویداد 30 اکتبر اپل تنها چند روز باقی مانده است اما بازار شایعات پیرامون این مراسم بسیار گرم گرفته و همواره با اخبار جدیدی مواجه می‌شویم.
۱۳۹۷/۸/۱

اپل قرار است در روز 30 اکتبر (8 آبان ماه) در منطقه بروکلین شهر نیویورک مراسمی را برپا کند. بسیاری از طرفداران محصولات اپل بی‌صبرانه منتظر برگزاری این رویداد هستند تا بالاخره نسخه‌ی جدیدی از محصولات محبوب‌شان معرفی شود. آی‌پد پروهای جدید در صدر این محصولات قرار دارند و در ادامه می‌توانید رندر‌هایی از این آی‌پد پروهای جدید را مشاهده کنید که از طریق منابع موثق به‌دست آمده‌اند.

image

در ابتدا یک طراح صنعتی اهل مجارستان به نام Victor Kádár این تصاویر را با وبسایت Behance به اشتراک گذاشت و از عبارت « طرح مفهومی آی‌پد پرو» برای آن‌ها استفاده کرد و سپس وبسایت 9to5Mac این تصاویر را به صورت گسترده منتشر نمود. این شخص توانسته کار خود را به خوبی انجام دهد و تصاویرش بسیار قانع‌کننده و باورپذیر به نظر می‌آیند؛ دقیقا همانند تصاویر لو رفته از آیفون Xs که پیش از معرفی رسمی آن در فضای اینترنت پخش شده بود.

تصاویر ایشان با بسیاری از شایعات پیرامون طراحی آی‌پد پروها تطابق دارد اما بسیاری از اخبار محل قرارگیری درگاه شارژ را در بخش پایینی آی‌پد پروها اعلام کرده‌اند. با این حال هنوز وجود پورت لایتینگ در این دستگاه‌ها تایید نشده است زیرا خبر رسیده که اپل قصد دارد این پورت را جایگزین درگاه USB Type-C کند.

image

همچنین این رندرها را می‌توان پیش‌نمایشی از طراحی تازه‌ی ای‌پد پرو‌ها دانست زیرا به احتمال فراوان، دکمه هوم از این دستگاه‌ها حذف می‌گردد و حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش به حداقل خود خواهند رسید. به نظر می‌رسد اپل فضای کافی برای قرار دادن دوربین TrueDepth را نیز در اختیار دارد. برخی از کارشناسان معتقدند که اپل از دو دوربین در درون این تبلت‌ها استفاده خواهد کرد تا اسکنر Face ID بتواند در دو حالت عمودی و افقی کار کند.

ای‌پد پروهای جدید تنها محصولات رویداد 30 اکتبر نخواهند بود و انتظار می‌رود اپل محصولات دیگری را نیز در این مراسم معرفی کند. به احتمال فراوان در این مراسم شاهد نسخه‌‌های جدیدی از سری محصولات مک‌بوک نیز خواهیم بود که قرار است جایگزین مک‌بوک ایر شوند. طبق شایعات اخیر این لپ‌تاپ از صفحه نمایش 13 اینچی با وضوح Retina بهره می‌برد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)