خانهاخبار
چه انتظاراتی از رویداد رسانه‌ای 8 آبان اپل داریم؟

چه انتظاراتی از رویداد رسانه‌ای 8 آبان اپل داریم؟

پس از گذشت یک ماه از مراسم معارفه آیفون‌های جدید، اپل باری دیگر بر روی صحنه باز می‌گردد تا از دیگر محصولات جدید خود پرده بردارد.
۱۳۹۷/۷/۳۰

پس از انتظارات بسیار و گمانه‌زنی‌های مختلف، اپل اعلام کرد که در تاریخ 30 اکتبر رویداد رسانه‌ای خود را برگزار می‌کند. این رویداد قرار است در شهر نیویورک صورت پذیرد و برای آماده‌سازی آن، در سراسر شهر لوگو‌های اپل دیده می‌شود که نشان از تمرکز اپل بر روی خلاقیت و هنر در این مراسم دارد. تمام شایعه‌ها حاکی از این است که آی‌پد پروهای جدید به همراه نسل دوم قلم اپل در این رویداد رونمایی می‌شوند. این مراسم برای بسیاری از طرفداران حائز اهمیت است و از طرفی دیگر، رویدادهای اپل همواره هیجان خاصی را برپا می‌کنند به ویژه اگر محصولاتی جدیدی در آن‌ها معرفی شود؛ علاوه بر این، انتظار می‌رود مدل‌های مختلفی از مک‌بوک‌ها در این مراسم حضور پیدا کنند.

در این مطلب تمامی محصولاتی را برای شما قرار داده‌ایم که انتظار می‌رود در رویداد 30 اکتبر (8 آبان) معرفی شوند:

آی‌پد پرو‌های جدید

آی‌پد پرو جدید خواهان بسیاری در میان محصولات این لیست دارد و بلافاصه پس از رویداد 30 اکتبر عرضه خواهد شد. اکنون مدتی است که شایعه شده، اپل آی‌پد پروهای جدید را با صفحه نمایش‌های 11 و 12.9 اینچی روانه بازار خواهد کرد؛ حاشیه در اطراف نمایشگر به حداقل خواهند رسید و به حدی که به لبه‌های فریم نزدیک خواهند بود. طبق شنیده‌ها، همانند دیگر محصولات اپل، دکمه هوم و اسکنر اثر انگشت در این دستگاه‌ها حذف می‌شود و همچون آیفون‌ها از سنسور تشخیص چهره به منظور بازگشایی قفل دستگاه بهره خواهند برد. بر خلاف آیفون ایکس و مدل‌های جدیدتر، ناچ قرار نیست پذیرای Face ID آی‌پد باشد و به لطف حاشیه‌های عریض آن، فضای کافی برای قرار دادن دوربین TrueDepth وجود دارد. Face ID جدیدی قابلیت‌های جدیدی را با خود به همراه آورده که می‌توان از حالت‌های بازگشایی به صورت عمودی و افقی نام برد.

علاوه بر صفحه نمایش کم حاشیه و سنسور Face ID، آی‌پد پروهای جدید به جای بهره‌مندی از پورت لاتینگ، به درگاه USB-C مجهز می‌شوند. همچنین شایعه شده قابلیت Smart Connector نیز جایگزین می‌شود تا اتصال به لوازم جانبی‌ای همچون کیبورد میسر نماید.

image

نسل دوم قلم اپل

در کنار آی‌پد پروهای جدید، احتمال می‌رود نسل دوم قلم اپل نیز در این مراسم معرفی گردد. بنا بر شایعات، قلم جدید اپل همچون ایر‌پادها از قابلیت اتصالات خودکار بهره می‌برد.

image

مک‌بوک 13 اینچی 

در رویداد امسال، اپل قرار است نوت بوک 13 اینچی خود را با نام MacBook در مقابل دید همگان به نمایش بگذارد. این نوت بوک با مک بوک 12 اینچی‌ای که این شرکت در حال حاضر می‌فروشد، متفاوت خواهد بود. انتظار می‌رود این نوت بوک 13 اینچی همانند سری محصولات مک بوک ایر باشد و رنج قیمت آن مابین 1000 تا 1500 خواهد بود. علاوه بر صفحه نمایش Retina، احتمالا اسکنر اثر انگشت Touch ID در این محصول قرار می‌گیرد اما بخش Touch Bar در این محصول وجود نخواهد داشت و بدین ترتیب به اولین مک‌بوکی تبدیل می‌شود که این قسمت را در خود ندارد. این مک بوک 13 اینچی گزینه عالی‌ای است برای افرادی که نمی‌خواهند بیش 1800 دلار را برای یک نوت بوک هزینه کنند.

واقعیت امر این است که اپل امسال هیچ قصدی برای عرضه‌ نسخه‌ای جدیدی از مک بوک پرو را ندارد تا طرفداران این محصول را ترغیب به خریداری مک‌ بوک 13 اینجی ارزان قیمت کند. هر چند هنوز معلوم نیست که این محصول از چه مشخصاتی بهره می‌برد و باید تا زمان معرفی آن صبر نمود تا به عنوان گزینه‌ای قابل اتکا در نظر گرفته شود.

image

مک مینی جدید

مک مینی مدت زیادی است که در بخش‌های تاریک خط تولیدی اپل به سر می‌برد و اپل نسبت به دیگر محصولات مک، کمترین توجه را به آن داشته است. از سال 2014 تاکنون، هیچ گونه بازنگری در این کامپیوتر صورت نگرفته و سخت افزار آن پس از گذشت 4 سال بسیار ناکارآمد به نظر می‌رسد. امسال همه چیز تغییر خواهد کرد و اپل بالاخره با معرفی مک مینی ارتقا یافته، حیات را به این دسته از محصولاتش باز خواهد گرداند. البته در رابطه با ظاهر این محصول فعلا نمی‌توان نظری داد.

image

آی‌مک جدید

آی‌مک جدید نیز یکی دیگر از محصولات موجود در لیست اپل برای معرفی است و انتظار می‌رود پیشرفت‌های قابل توجه‌ای درسخت‌افزار این کامپیوتر دکستاپی صورت گیرد. در کنار تغییرات داخل دستگاه، احتمالا ویژگی‌هایی همچون True Tone برای صفحه نمایش آن در نظر گرفته می‌شود تا این دستگاه همانند مک‌بوک پرو‌های جدید انتظارات را برآورده کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)