خانهاخبار
مشکل پیکسل‌های جدید گوگل در ذخیره کردن عکس!

مشکل پیکسل‌های جدید گوگل در ذخیره کردن عکس!

گوگل پیکسل با همه ویژگی‌های خوب و معرفی پر سر و صدایش به نظر می‌رسد خاطرات کاربران نکسوس را برای کاربران گوگل پیکسل زنده کرده است و کاربران از مشکل ذخیره نشدن عکس ها خبر داده اند.
۱۳۹۷/۷/۲۹

گوگل Pixel 3 مسلما بهترین دوربین را در میان گوشی‌های اندرویدی سال ۲۰۱۸ دارد. با این حال اخیرا کاربران این گوشی متوجه شده‌اند که گاهی پس از گرفتن عکس، فایل آن در گوشی ذخیره نمی‌شود. این مشکل برای Nexus 5X و Nexus 6P هم وجود داشته و مشکل تازه ای نیست. مشکل مشابهی هم اعتراض کاربران را پیرامون گوشی‌های جدید سری نوت و گلکسی اس سامسونگ برانگیخته بود، بنابراین این مشکل ممکن است از اپلیکشن Google Photos باشد. در چند روز گذشته در انجمن Reddit همواره از این مشکل صحبت شده و بسیاری از کاربران هم در انجمن محصولات گوگل اعتراض خود را نشان دادند. بنابراین به نظر می‌رسد تا این لحظه گوگل از این باگ آگاه شده باشد.

image

کاربران زیادی هم برای این مشکل راه حل‌هایی ارائه داده‌اند. بعضی گفته‌اند اگر بلافاصله بعد از ثبت تصویر اپلیکیشن دوربین را ببندید یا بی درنگ گوشی را قفل کنید عکس ذخیره نمی‌شود که ممکن است بخاطر اختلال در پردازش عکس باشد. بعضی دیگر گفته اند غیرفعال کردن Android Doze مشکل را حل می‌کند. این مشکل در کل نباید اتفاق می‌افتاد ولی جای امیدواری است که گوگل می‌تواند با به‌روزرسانی نرم‌افزاری این مشکل را حل کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)