خانهاخبار
هوآوی درایو ذخیره‌سازی 1 ترابایتی را برای گوشی Mate 20 معرفی کرد

هوآوی درایو ذخیره‌سازی 1 ترابایتی را برای گوشی Mate 20 معرفی کرد

هواوی برای پرچمداران جدیدش لوازم جانبی متعددی را در نظر گرفته که به تازگی یکی از آن را معرفی کرده است.
۱۳۹۷/۷/۲۹

سری جدید Mate 20 هواوی از انواع مختلف روش‌های ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها به صورت کارت حافظه جدید NM است. با این وجود، اگر گوشی شما دزدیده شود یا اینکه خطایی در اطلاعات به وجود آید، شما تمامی داده‌های خود را از دست خواهید داد. هواوی برای جلوگیری از رخ دادن چنین اتفاقی و حفظ امنیت فایل‌هایتان، یک درایو ذخیره‌سازی قابل حمل برای بکاپ‌گیری از داده‌ها معرفی کرده است.

ظرفیت این درایو ذخیره‌سازی معادل 1 ترابایت است و می‌تواند به صورت آداپتور برای شارژ گوشی نیز استفاده شود. ظاهر آن شبیه به یک شارژر وایرلس است که بالای آن توسط یک پارچه ضد آب پوشیده شده. همچنین جنس پایه‌ی آن از نوع سیلیکون است که از لغرش آن بر روی سطوح جلوگیری می‌کند، بدنه آن نیز از پلاستیک ساخته شده است.

image

هواوی ادعا می‌کند برای کار کردن با این درایو نیازی به نرم‌افزار خاصی نیست. تنها کاری که نیاز به انجام آن دارید، این است که دستگاه را به گوشی Mate 20 متصل کنید و درایو به صورت خودکار از اسناد، تصاویر و ویدئوها بکاپ می‌گیرد. همچنین می‌توانید فایل‌های خود را به صورت دستی انتخاب کنید و از آن‌ها پشتیبان بگیرید. هواوی بیان کرده که فرایند بکاپ‌گیری بسیار سریع خواهد بود و هر 10 عکس باکیفیت را در عرض 1 ثانیه انتقال می‌دهد.

درایو ذخیره‌سازی هواوی شامل یک پورت USB-C می‌شود که از شارژر‌هایی با ولتاژهای 5V/2A، 9V2A، 5V4.5A پشتیبانی می‌کند.متاسفانه، فناوری شارژ سریع 40 واتی SuperCharge در این دستگاه قرار ندارد و نمی‌تواند آن را پوشش دهد.

این درایو تنها در رنگ خاکستری تولید می‌شود و در تاریخ 26 اکتبر عرضه خواهد شد. قیمت آن کماکان نامشخص است اما هم‌اکنون می‌توان آن را از وبسایت Vmall به صورت پیش خرید سفارش داد. کسانی که این دستگاه را شفارش می‌دهد؛ مبلغی معادل 8 یوان را به عنوان سپرده پرداخت می‌کنند و از 100 یوان تخفیف برخوردار می‌شوند.

اگرچه این درایو در حال حاضر تنها با گوشی‌های سری Mate 20 کار می‌کند، هواوی عنوان کرده پشتیبانی آن از مدل‌های دیگر این کمپانی در ماه‌های آینده متعاقبا اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ali

۱۳۹۷/۷/۳۰
ولی مغز من ظرفیتش بیشتره چون مموری هم میخوره

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۲۹
ظرفیت ذخیره‌سازی مغز انسان 1 پتابایت است...
فکر کُُُن
الهی به یَدِ قدرتت شُکر