خانهاخبار
گوشی Nokia 8.1 در بنچمارک GFXBench رویت شد!

گوشی Nokia 8.1 در بنچمارک GFXBench رویت شد!

نوکیا خواهان بازگشت به دوران باشکوه‌اش است و به منظور دستیابی به این هدف، سعی کرده تنوع محصولات خود را افزایش دهد.
۱۳۹۷/۷/۲۹

شرکت HMD Global اخیرا فعالیت بسیاری را از خود نشان داده و از گوشی‌هایی همچون Nokia 7.1 و Nokia 3.1 Plus رونمایی کرده است. همچنین در هفته‌های ابتدایی ماه اکتبر از گوشی (Nokia X7 (7.1 Plus پرده برداشت. هم‌‌اکنون لیستی از GeekBench منتشر شده که جزئیات بیشتری از گوشی Nokia 8.1 آتی را به نمایش می‌گذارد.

image

تاریخ 19 اکتبر درج شده در این لیست نشان می‌دهد که این تست اخیرا صورت گرفته است و جزئیات بسیاری را فاش می‌کند. در این تست دیگر از اسامی سری خبر نیست و از نام اصلی این گوشی استفاده شده است. طبق مشخصات سخت‌افزاری قرار گرفته در این لیست؛ این گوشی از پردازنده Snapdragon 710 با سرعت کلاک 1.7 گیگاهرتز بهره می‌برد، البته بنچمارک GeekBench خوشه‌هایی با کمترین سرعت کلاک را انتخاب می‌کند با این حال دیگر اخبار چنین پردازنده‌ای را برای این گوشی متصور شده بودند. نتایج بدست آمده مطابق انتظار هستند و به لطف معماری کارآمد 10 میلیمتری، مصرف باتری در این پردازنده میان‌رده به خوبی بهینه شده است. GeekBench رقم 4000 را در مقابل عبارت حافظه رم قرار داده که معادل 4 گیگابایت می‌شود و در راستای دیگر شایعات منتشر شده در رابطه با گوشی Nokia 8.1 قرار می‌گیرد.

تقریبا با تمامی این مشخصات آشنا هستیم زیرا پیش‌تر آن را در گوشی (Nokia 7.1 Plus ( X7 مشاهده کرده بودیم. این گوشی نیز بر پایه پردازنده Snapdragon 710 کار می‌کند و به همراه آن 4 گیگابایت حافظه رم در اختیار دارد. احتمال می‌رود تفاوت‌های اصلی در سایز صفحه نمایش و ظرفیت باتری خواهند بود اما تا قبل از معرفی رسمی این گوشی، نمی‌توان نظر قطعی داد.

از دیگر مشخصات درج شده در GeekBench می‌توان به نسخه اندروید پای پیشفرض بر روی گوشی Nokia 8.1 اشاره کرد. البته با توجه به شایعه‌های اخیر مبنی بر اجرای اندروید پای توسط گوشی Nokia 7.1، چنین موضوعی چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)