خانهاخبار
تقاضای بالا برای iPhone Xr در سال 2019؛ پرچمدار 750 دلاری اپل می‌تازد

تقاضای بالا برای iPhone Xr در سال 2019؛ پرچمدار 750 دلاری اپل می‌تازد

مینگ‌چی کو مدعی است که تقاضا برای آیفون 6.1 اینچی Xr در سال 2019 همچنان بالا خواهد بود و این مدل در مجموع، بیشتر از نیمی از فروش آیفون‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.
۱۳۹۷/۷/۲۶

پیش از اینکه آیفون‌های 2018 اپل به بازار عرضه شوند، مینگ‌چی کو، تحلیل‌گر برجسته محصولات اپل، مدعی شده بود که آیفون‌های جدید این شرکت تا پایان سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی فروش 75 تا 80 میلیون واحدی را تجربه خواهند کرد. ظاهرا گمان می‌رفت iPhone Xr بیشترین تأثیر را در میزان فروش آیفون‌های 2018 اپل داشته باشد. مینگ‌چی کو در یک گزارش جدید، در میزان فروش آیفون‌های 2018 اپل تجدیدنظر کرده است. 

وی ادعا می‌کند به لطف تقاضای بالا برای آیفون Xr، اپل احتمالا فروش بالاتری خواهد داشت و نزدیک به 83 میلیون واحد آیفون را تا پایان ماه دسامبر به بازار عرضه خواهد کرد. گزارش شده است که طراحی تمام‌صفحه، بهبود شارژدهی باتری و تنوع رنگ گسترده باعث خواهد شد تا iPhone Xr فروش بالایی را تجربه نماید و آمار فروش آن حتی از آیفون 8 (که در سال 2017 عرضه شده بود) پیشی بگیرد. لازم به‌ذکر است که آیفون 8 اپل پس از فصل تعطیلات، با کاهش فروش حدود 50 درصد مواجه بوده است. اما در رابطه با iPhone Xr این وضعیت متفاوت خواهد بود؛ به گفته‌ی مینگ‌چی کو کاهش فروش آیفون Xr در فصل تعطیلات سال نو تنها 30 درصد خواهد بود که بهتر از کاهش معمول 40 درصدی است.

image

با توجه به گزارشی که اخیرا توسط مینگ‌چی کو منتشر شده است، انتظار داریم در سه ماهه منتهی به 31 مارس 2019، نزدیک به 60 میلیون واحد از آیفون‌های اپل به فروش برسد که قابل‌توجه است. از میزان فروش آیفون‌های اپل، نیمی به iPhone Xr اختصاص خواهد یافت؛ همچنین iPhone Xs (و نسخه مکس) که قیمت بالاتری دارد، بیشتر از 1/3 از فروش آیفون‌های اپل را به خود اختصاص می‌دهد. باقی فروش نیز بین آیفون 8 و آیفون 7 تقسیم خواهد شد. 

 برای افرادی که به iPhone Xr علاقه‌مند هستند، این گوشی در تاریخ 26 اکتبر با قیمت 750 دلار به بازار عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن‌را در دو نسخه 64 و 256 گیگابایتی خریداری کنند. این در حالی است که مدل پایه iPhone Xs نزدیک به 1000 دلار قیمت دارد و از 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. همچنین iPhone Xs Max با قیمت پایه 1100 دلار به فروش می‌رسد و مانند iPhone Xs در سه نسخه با 64، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود؛ مدل 512 گیگابایتی آیفون Xs Max نزدیک به 1500 دلار قیمت‌گذاری شده است که رقم قابل‌توجهی برای یک گوشی‌هوشمند محسوب می‌شود. آیفون Xr برخلاف iPhone Xs و iPhone Xs Max از صفحه‌نمایش LCD استفاده می‌کنند و حافظه رم کم‌تری دارد؛ این آیفون 6.1 اینچی همچنین فاقد 3D Touch است و تنها از یک دوربین استفاده می‌کند. مانند مدل‌های رده‌بالا با صفحه‌نمایش OLED، اپل آیفون Xr را به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز کرده است. در همین حال، iPhone Xs و iPhone Xs Max از صفحه‌نمایش اولد استفاده می‌کنند و چهار گیگابایت رم دارند؛ مدل پایه یعنی iPhone Xs به نمایشگر 5.8 اینچی و مدل Max به صفحه‌نمایش 6.5 اینچی مجهز شده است. هر دو آیفون OLED با دوربین دوگانه همراه شده‌اند و ویژگی 3D Touch را به همراه دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۲۶
تنوع رنگ و اینا بهانه‌س.
اون دو مدل از بس قیمتاش بالاست کسی جرئت نمی‌کنه بخره. یعنی برابری می‌کنن با شمش طلا و فلزات گران‌بهاء..
کافیه خیابان یکی پی ببره sMax داری، دنبالت میاد خِفتِت می‌کنه گوشی را ازت می‌گیره و یه چَکی هم بهت می‌زنه✋