خانهاخبار
بخش داستانی بازی Red Dead Redemption 2 بیش از 60 ساعت است!

بخش داستانی بازی Red Dead Redemption 2 بیش از 60 ساعت است!

بازی Red Dead Redemption 2 به زودی عرضه خواهد شد و بسیاری از علاقه‌مندان در حال لحظه‌شماری برای خریداری این عنوان هستند. به تازگی اطلاعاتی در رابطه با بخش داستانی منتشر شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.
۱۳۹۷/۷/۲۶

دیگر چیزی به زمان عرضه بازی Red Dead Redemption 2 باقی نمانده است و بازار شایعات روز به روز داغ‌تر می‌شود. روز گذشته، شرکت راکستار جزئیات مربوط به بخش داستانی این عنوان را منتشر کرد.

دن هوسر، مدیر بخش خلاقیت راکستار، در مصاحبه با برنامه Vulture؛ اطلاعاتی را در رابطه با طول بخش داستانی بازی و موارد عاشقانه موجود در آن را به اشتراک گذاشت. شما می‌توانید بخش‌هایی از این مصاحبه را در ادامه مشاهده کنید:

«مراحل ساخت بخش داستانی بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر به اتمام رسیده است. اما با این حال که روز‌های نزدیک به عرضه را سپری می‌کنیم؛ پنج ساعت از 65 ساعت گیم‌پلی بخش داستانی حذف کرده‌ایم. در یکی از قسمت‌ها، شخصیت اصلی بازی آرتور مورگان وارد رابطه‌ عاشقانه سه‌گانه می‌شود؛ اما یکی از کارکتر‌های هم‌خوانی درستی نداشت بنابراین تصمیم گرفتیم تا مراحل مربوط به آن را حذف کنیم زیرا از لحاظ فنی این مورد هرگز نمی‌توانست کار کند و همچنین بار احساسی جذابی را به بازی اضافه نمی‌کرد. بخش دیگری که از این بازی حذف شده است مربوط به یکی از مراحل قطار می‌شود؛ شما در این بخش درگیر مبارزه با جایزه‌بگیران می‌شوید که در ابتدا بسیار لذت‌بخش است اما در ادامه جذابیت خود را از دست می‌دهد. اکثر این قسمت از روند بازی درباره مصالحه و تجارت اسب می‌شد و امکان داشت کاربران را تا حدی از این عنوان ناامید کند»

image

واقعیت امر این است که 60 ساعت روایت داستانی شما را به سوی تجربه‌ای بسیار غنی خواهد برد. هر چند ممکن است برخی از کاربران بتوانند این بازی را سریع‌تر زمان گفته شده به پایان برسانند. البته نگران نباشید فعالیت‌های گوناگونی همچون شکار و ماهیگیری وجود دارد تا بتوانید زمان بیشتری را در این بازی سپری کنید.

داستان بازی از این قرار است؛ پس از سرقتی که به اشتباه در شهر بلک واتر پیش می‌رود، گروه آرتور مورگان و فن در لیند مجبور به فرار می‌شوند و پلیس‌های فدرال و بهترین جایزه‌بگیران در پی آن‌ها هستند. این گروه برای زنده ماندن در سرزمین آمریکا باید کارهایی از قبیل مبارزه، دزدی و سرقت را انجام دهد. همچنین مشکلاتی که در میان اعضا گروه وجود دارد، ممکن است این گروه را از هم بپاشاند. آرتور باید میان اهداف شخصی خود و وفاداری به گروهی که او را پرورش داده‌اند، یکی را انتخاب کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)