خانهاخبار
اندازه‌ نمایشگر آیفون‌های 2019 تغییر پیدا نخواهد کرد

اندازه‌ نمایشگر آیفون‌های 2019 تغییر پیدا نخواهد کرد

براساس یک گزارش جدید، اپل اندازه صفحه‌نمایش آیفون‌های 2019 خود را تغییر نمی‌دهد و به جای آن روی بهبود مشخصات پرچمداران آینده خود و همچنین باریک‌تر کردن ناچ (بریدگی بالای نمایشگر) تمرکز خواهد کرد.
۱۳۹۷/۷/۲۵

هنگامی‌که استیو جابز زنده بود، اپل در برابر عرضه گوشی‌هوشمند با نمایشگر بزرگ مقاومت می‌کرد؛ با مرگ این نابغه بزرگ، کوپرتینویی‌ها به مرور از اصول خود فاصله گرفتند و در نهایت با رونمایی از یک آیفون 5.5 اینچی در سال 2014 تصمیم گرفتند رقبای اندرویدی خود را به چالش بکشند. در این سال، همچنین اندازه کوچک‌ترین آیفون اپل به 4.7 اینچ افزایش یافت. اپل در طی چند سال اخیر روی عرضه آیفون‌های خود با صفحه‌نمایش 4.7 و 5.5 اینچی مقاومت می‌کرد و برای کاربرانی که به دنبال گوشی‌هوشمند کوچک بودند، مدلی را با نام تجاری iPhone SE ارائه داد که از نمایشگر 4 اینچی بهره می‌گرفت.

image

اما در سال 2017 با ترند شدن گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه، اپل در نهایت تصمیم گرفت تا آیفونی را با طراحی بدون لبه و نمایشگر نسبتاً بزرگ 5.8 اینچی راهی بازار نماید. امسال نیز کوپرتینویی‌ها مجددا اندازه صفحه‌نمایش آیفون‌های خود را افزایش دادند؛ به‌طوری‌که مدل آیفون 10 اس مکس از نمایشگری با بزرگی 6.5 اینچ برخوردار است و iPhone Xr که به عنوان یک مدل خوش‌قیمت ارائه شده، با نمایشگر 6.1 اینچی بدون حاشیه عرض خواهد شد. همچنین جانشین iPhone X که آیفون 10 اس نامیده می‌شود؛ همچنان از نمایشگر 5.8 اینچی بهره می‌گیرد. یکی از انتقاداتی که برخی به آیفون‌های جدید وارد می‌کنند؛ اندازه بسیار بزرگ نمایشگر آن‌ها است. با این‌حال، آیفون 10 اس مکس در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است و در هنگام عرضه iPhone Xr به دلیل قیمت پایین این گوشی، انتظار داریم آیفون 6.1 اینچی اپل فروش بسیار خوبی را تجربه نماید. 

image

اما اگر گمان می‌کنید که آیفون‌های آینده اپل در سال 2019 نمایشگری بزرگ‌تر نسبت به مدل‌های فعلی دارند، احتمالا باید در تصمیم خود تجدیدنظر کنید. مینگ‌چی کو، یکی از تحلیل‌گران برجسته محصولات اپل، مدعی شده است که آیفون‌های 2019 اپل در سال آینده میلادی همچنان در سه نسخه با نمایشگر 5.8 اینچی، 6.1 اینچی و 6.5 اینچی عرضه خواهند شد؛ ضمن اینکه مدل‌های 5.8 اینچی و 6.5 اینچی از نمایشگر OLED و مدل 6.1 اینچی از صفحه‌نمایش LCD برخوردار خواهد بود. با اینکه اندازه صفحه‌نمایش آیفون‌های 2019 اپل افزایش نخواهد یافت، هنوز نمی‌دانیم چه تغییراتی در طراحی آیفون‌های آینده اعمال می‌شود؛ با این‌حال انتظار داریم ضخامت ناچ در پرچمداران آینده اپل کاهش پیدا نماید. مدتی پیش اعلام شده بود که ناچ در آیفون‌های اولد 2019 تا 50 درصد کوچک‌تر می‌شود.

دیگر ویژگی‌هایی که از پرچمداران جدید اپل انتظار داریم، ارائه مقاومت مشابه با مدل‌های فعلی در برابر آب و گردوغبار است. ضمن اینکه کوپرتینویی‌ها روی تراشه موبایلی جدید خود مشغول به کار هستند و انتظار داریم که آیفون‌های 2019 با پردازنده Apple A13 عرضه شوند. گزارش‌های قبلی نیز حاکی از آن است که سیستم تشخیص چهره Face ID در آیفون‌های آینده اپل با تغییرات چشمگیر مواجه خواهد شد که به بهبود قابل‌توجه عملکرد آن می‌انجامد. همچنین انتظار داریم که در سال آینده، کوپرتینویی‌ها حداقل یک گوشی با دوربین سه‌گانه ارائه دهند و اگر گزارش‌های قبلی صحت داشته باشد، بعید نیست جانشین آیفون Xs Max اپل با سه دوربین به بازار عرضه شود. آیفون‌هایی که امسال توسط اپل معرفی شده، از دوربین دوگانه (آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس) و دوربین تکی (آیفون Xr) برخوردار هستند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۲۵
برای اینکه سایز دست انسان ثابته و از یه مقداری به بعد دیگه رشد نمیکنه. مثل ناخن نیست که هی بلند بشه و بعدازحمام بشینی پَد الکل بمالی