خانهاخبار
بیش از 75 درصد گوشی های گوگل پیکسل به اندروید 9 پای به روزرسانی شده‌اند

بیش از 75 درصد گوشی های گوگل پیکسل به اندروید 9 پای به روزرسانی شده‌اند

گوگل به تازگی ادعا کرده که بیش از 75درصد از گوشی های گوگل پیکسل به جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید 9 پای آپدیت شده اند. ادعایی که اپل و سیستم عاملش ios را به چالش می کشد.
۱۳۹۷/۷/۲۵

از 6 اوت که گوگل نسخه نهم از سیستم عاملش را با نام اندروید 9 پای رسما رونمایی کرده و در اختیار کاربران قرار داد تا 28 سپتامبر گزارش شد که 0.1 درصدی گوشی‌های اندرویدی به این نسخه آپدیت شده‌اند اما یکی از مدیران بخش سخت افزار گوگل ریک اوسترلو نظر دیگری دارد. او در این باره گفته که در گوشی‌های پیکسل گوگل آمارها کاملا متفاوت است.

این مدیر گوگل در واکنش به این خبر که iOS 12 تا کم‌تر از یک ماه پس از عرضه بر روی 50 درصد از آیفون‌ها و آیپدهای اپل نصب شده اذعان کرده که این آمار برای سیستم عامل گوگل نیز وجود دارد و اندروید 9 پای برروی بیش از 75 درصد گوشی‌های پیکسل گوگل به روزرسانی و نصب شده است.

از این ادعا می‌توان این نتیجه را گرفت که کاربران گوشی‌های پیکسل نیز همانند کاربران iOS به آپدیت سریع سیستم عامل خود علاقه مند بوده‌اند.

براساس گزارش IDC گوگل تعداد 1.95 میلیون دستگاه گوشی پیکسل را در سال 2016 و هم چنین 3.9 میلیون دستگاه گوشی دیگر را در سال 2017 به فروش رسانده است که در مجموع 5.85 میلیون گوشی پیکسل گوگل طی دو سال 2016 و 2017 فروخته شده است.

در صورتی که ادعای مطرح شده توسط گوگل مبنی بر 75 درصد از گوشی‌های به روز شده به اندروید 9 صحیح باشد با اضافه شدن کاربران گوشی‌های وان پلاس 6، نوکیا 7 پلاس و سونی اکسپریا ایکس زد 2 که به تازگی این آپدیت را دریافت کرده‌اند و هم چنین آغاز فروش گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ3 باید منتظر آمار خیره کننده تری توسط گوگل در نصب جدیدترین نسخه اندرویدش باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)