خانهاخبار
حجم بازی Red Dead Redemption 2 مشخص شد

حجم بازی Red Dead Redemption 2 مشخص شد

به گفته گیم‌اسپات، عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 حجمی نزدیک به ۹۰ گیگابایت خواهد داشت.
۱۳۹۷/۷/۲۵

به جرات می‌توان گفت که یکی از مورد انتظارترین عناوینی که در سال جاری منتشر خواهد شد، عنوان Red Dead Redemption 2 است. این بازی مدتی می‌شود که از سوی Rockstar معرفی شده و قرار است در تاریخ ۲۶ اکتبر سال جاری برای دو کنسول بازی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شود. حالا که درحال نزدیک شدن به تاریخ عرضه این محصول شده‌ایم، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شده و حال امروز، حجم اصلی بازی برای دو کنسول بازی سونی و مایکروسافت اعلام شده است. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

عنوان Red Dead Redemption 2، ادامه‌ای بر نسخه اول این بازی موفق بوده و در آن، روایت تازه‌ای در قلب ایالت تگزاس رخ می‌دهد . بنابر گفته Rockstar این عنوان جیزی بیشتر از ۶۰ ساعت گیمپلی برای گیمرها به همراه دارد که در نوع خود فوق العاده است و نشان می‌دهد که با یک بازی بزرگ روبرو هستیم، اما این بازی بزرگ (که آینه دق پی سی گیمرهاست!) دقیقا قرار است چقدر حجم داشته باشد؟ براساس اطلاعات منتشر شده از سوی GameSpot، این بازی بر روی کنسول بازی ایکس باکس وان، حجمی معادل ۸۸.۵۷ گیگابایت خواهد داشت و با توجه به اطلاعات منتشر شده بر روی باندل Red Dead Redemption 2 کنسول بازی پلی استیشن ۴ پرو، حجم این بازی بر روی کنسول بازی ژاپنی‌ها چیژی نزدیک به ۱۰۵ گیگابایت باشد. البته درنظر داشته باشید که احتمالا حجم بازی نهایی برای PS4 حدود همان ۹۰ گیگابایت باشد. توسعه دهنده در عنوان Red Dead Redemption 2 به کوچکترین جزییات ممکن توجه کرده و تجربه‌ای کم نظیر از یک بازی جهان‌باز را ایجاد کرده است؛ کافیست نگاهی به سیستم شخصی سازی اسلحه در این بازی بیاندازید تا موضوع برایتان روشن شود. به گفته Rockstar،  بخش داستانی‌این عنوان حدود ۶۵ ساعت گیم‌پلی دارد و قطعا با تجربه جهان اطراف، می‌تواند گیمرها را تا زمان بیشتری درگیر خود کند. Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر سال جاری برای دو کنسول بازی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین نسخه آنلاین این بازی، فعالیت خود را از ماه نوامبر آغاز خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۱۲/۱۰
سلام ایا این بازی هم مثل بازی کلش آف کلنز و بقیه بازی هایی که برای ادامشون به جم بازی نیاز داریم ، است؟ بنظرتون سایت های ایرانی مثل ایران موجو که جم بازی عرضه می کنند، جم این بازی هم ارائه میدن. من خیلی دلم بازی های جدید میخاد . دیگه از فری فایر هم خسته شدم. جی اس ام عزیز من با اینکه فقط 17 سالمه عاشق مطالب سایتتون هستم. واقعا ازتون ممنونم که اخبار بازی ها رو سریع برامون میذارین.