خانهاخبار
هوآوی از دو گوشی جدید Enjoy Max و Enjoy 9 Plus رونمایی کرد

هوآوی از دو گوشی جدید Enjoy Max و Enjoy 9 Plus رونمایی کرد

شرکت چینی هوآوی در یک مراسم خبری، دو گوشی میان‌رده جدید Enjoy Max و Enjoy 9 Plus را معرفی کرده است که نمایشگری غول‌آسا داشته و باتری حجیم آن‌ها شما را از شارژ مجدد دستگاه تا حداقل دو روز بی‌نیاز خواهد کرد.
۱۳۹۷/۷/۲۳

هوآوی با برگزاری یک مراسم معارفه از دو عضو جدید خانواده Enjoy رونمایی کرد؛ این دو گوشی با نام تجاری Enjoy 9 Plus و Enjoy Max معرفی شده‌اند و قیمت رقابتی دارند. هر دو گوشی جدید هوآوی از دوربین دوگانه مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار است و با حداقل چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد. 

مشخصات هوآوی Enjoy 9 Plus

image

گوشی هوآوی Enjoy 9 Plus به نمایشگر 6.5 اینچی مجهز شده است؛ مانند دیگر محصولاتی که این سازنده چینی اخیرا ارائه داده، گوشی جدید هوآوی در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی نسبتا کوچکی دارد که محل جای‌گیری دوربین سلفی و بلندگوی مکالمه است. همچنین قاب پشتی دستگاه طراحی خمیده و سه‌بعدی و انحنای موجود در پنل پشتی باعث شده تا این گوشی در دست جای‌گیری بهتری داشته باشد. جدیدترین گوشی هوآوی از تراشه Kirin 710 بهره می‌گیرد که پردازنده‌ای مبتنی بر معماری 12 نانومتری است و هشت هسته پردازشی دارد. ضمن اینکه Enjoy 9 Plus با فناوری GPU Turbo همراه شده است که عملکرد دستگاه را در هنگام اجرای بازی‌ بهبود می‌دهد. 

برای گوشی جدید هوآوی از چهار گیگابایت رم استفاده شده است و این مدل 6.5 اینچی 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین انرژی موردنیاز برای پردازنده و صفحه‌نمایش FHD+ گوشی Enjoy 9 Plus با استفاده از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود. در قاب پشتی گوشی جدید هوآوی از دوربین دوگانه استفاده شده که یکی از سنسورها 13 مگاپیکسلی است؛ هوش مصنوعی به بهبود عملکرد دوربین کمک می‌کند و قادر است با تشخیص بالغ بر 500 صحنه‌ی عکاسی و حالت Super Night Mode، تجربه بسیار خوبی را ارائه دهد. شرکت هوآوی همچنین برای دوربین سلفی از دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی برده است که هوش مصنوعی می‌تواند نزدیک به هشت صحنه مختلف را تشخیص دهد.

هوآوی گوشی Enjoy 9 Plus را در چهار رنگ به بازار عرضه خواهد کرد؛ مشکی، صورتی، آبی کبود و بنفش از جمله رنگ‌هایی است که چینی‌ها برای گوشی جدید خود درنظر گرفته‌اند. 

مشخصات هوآوی Enjoy Max

image

همان‌طور که در ابتدا گفته شد؛ جدا از گوشی Enjoy 9 Plus، چینی‌ها گوشی جدید دیگری را نیز معرفی کرده‌اند که Enjoy Max نامیده می‌شود. این مدل از صفحه‌نمایش به بزرگی 7.12 اینچ برخوردار است و نزدیک به 90 درصد از پنل جلوی گوشی به نمایشگر اختصاص یافته. هوآوی مدعی است که گوشی جدیدش روی تجربه صوتی و بصری تمرکز دارد و کاربران را هیجان‌زده خواهد کرد. فضای قابل مشاهده نمایشگر نسبت به گوشی‌های هوشمند که از صفحه‌نمایش هم‌اندازه با نسبت ابعاد 16:9 بهره می‌گیرند؛ نزدیک به 3.89 درصد بیشتر است. هوآوی برای فبلت غول‌آسای جدیدش قابلیتی را درنظر گرفته تا از چشم کاربران در محیط‌های تاریک محافظت نماید؛ ضمن اینکه حداقل روشنایی صفحه‌نمایش Enjoy Max به 2 نیت می‌رسد. 

برای اینکه بهترین تجربه توسط فبلت 7.12 اینچی هوآوی ارائه شود، شرکت سازنده از بلندگوی استریو دوگانه بهره برده است و فناوری صدای دالبی، انتظارات را از Enjoy Max افزایش می‌دهد. به گفته‌ی هوآوی فبلت Enjoy Max که بدنه چرمی دارد و البته به راحتی بدنه آن آسیب نخواهد دید؛ در سه رنگ مشکی، سفید و قهوه‌ای به بازار عرضه خواهد شد. 

در زمینه سخت‌افزار، این فبلت به تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام، چهار گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است؛ باتری غول‌آسای این فبلت به دلیل پشتیبانی دستگاه از فناوری شارژ سریع 9 ولت / 2 آمپر در مدت 123 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. در قاب پشتی Enjoy Max شاهد جای‌گیری دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی هستیم و الگوریتم اختصاصی هوآوی قادر است اشیاء و صحنه‌های عکاسی مختلف را تشخیص دهد. 

قیمت و زمان عرضه

image

فبلت Enjoy 9 Plus با قیمت پایه 216 دلار به بازار عرضه خواهد شد؛ با پرداخت چنین هزینه‌ای می‌توانید نسخه مجهز به چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را خریداری کنید. همچنین نسخه دیگر با چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 245 دلار قیمت‌گذاری شده است. نسخه پایه Enjoy Max نیز با قیمت پایه 1699 یوآن و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و نسخه دیگر با 128 گیگابایت حافظه، 288 دلار قیمت‌گذاری شده است. هر دو گوشی در حال‌حاضر برای پیش‌خرید ارائه شده‌اند؛ البته نسخه‌های 64 گیگابایتی در تاریخ 20 اکتبر و مدل‌های مجهز به 128 گیگابایت حافظه در تاریخ 1 نوامبر به دست مشتریان می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مشدی

۱۳۹۷/۷/۲۴
اقا این لحظه شمار برای معرفی میت 20 خیلی جالبه دمتون

Genius Man

۱۳۹۷/۷/۲۳
بهترین و زیباترین ایده ای که میتونست برای گوشیهای جدید چینی رقم بخوره ویژگی واتر دراپ (Water Drop) است, در نسلهای بعد خواهیم دید که دوربین سلفی و ایرفون در داخل صفحه نمایش به زیباترین شکل ممکن قرار خواهند گرفت, امسال سال شکست تمامی برندها توسط هواوی است.