خانهاخبار
ریزر رسما از Razer Phone 2 رونمایی کرد

ریزر رسما از Razer Phone 2 رونمایی کرد

ریزر پس از مدت‌ها بحث و گمان، از پرچمدار جدید خود یعنی Razer Phone 2 با ویژگی‌هایی همچون بدنه شیشه‌ای و دوربین بهبود یافته رونمایی کرد.
۱۳۹۷/۷/۱۹

سال گذشته بود که ریزر با معرفی تلفن هوشمند Razer Phone، پا به عرصه تلفن‌های هوشمند مخصوص گیمرها گذاشت و برای خود صنعتی خاص و تازه را ایجاد کرد. حال این شرکت یکسال پس از عرضه این محصول، نسل دوم این تلفن هوشمند را با نام Razer Phone 2 معرفی کرده که از ویژگی‌های تازه‌ای برخوردار است. برای آشنایی با این محصول، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

در بحث طراحی، Razer Phone 2 در نگاه اول تفاوت خاصی با نسل قبلی خود ندارد، اما در واقع ریزر ویژگی‌های جدیدی به این محصول و البته در بخش طراحی آن افزوده است. Razer Phone 2 از نمایشگری بدون زبانه بالای صفحه و با نسبت تصویر قدیمی تر ۱۶ به ۹ برخوردار است. علاوه بر این موضوع، ریزر با پیروی از ترند محصولات سال ۲۰۱۸، در پنل پشتی Razer Phone 2 از شیشه استفاده کرده است که علاوه بر شیک تر شدن طراحی دستگاه، قابلیت کاربردی شارژ بیسیم را هم برای این تلفن هوشمند فراهم می‌کند.

برخلاف مدل سال گذشته، لوگوی پشت Razer Phone 2 مانند سایر محصولات ریزر حالا نورانی می‌شود که ظاهری بشدت جذاب به این تلفن هوشمند بخشیده است. این لوگوی نورانی قابل شخصی سازی بوده و می‌توان به عنوان اعلان‌گر برای نوتیفیکشن‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

Razer Phone 2 حالا در مقابل آب و خاک مقاوم است، چرا که این محصول از گواهی IP67 استفاده کرده و می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب قرار بگیرد. نمایشگر دستگاه همچنان ۵.۷ اینچی و از نوع LCD است، اما حالا این نمایشگر از محافظ گوریلا گلس ۵ بهره‌مند شده، ۵۰ درصد نورانی تر است و همچنان نرخ رفرش صفحه ۱۲۰ هرتز بر ثانیه دارد. درضمن فراموش نکنید که اسپیکرهای استریو همچنان در این محصول به قوت خود باقی مانده اند. 

image

برخلاف شایعات قبلی، Razer Phone 2 از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و پردازشگر گرافیکی ادرنو ۶۳۰ استفاده می‌کند که درواقع برای یک پرچمدار ۲۰۱۸ کاملا استاندارد است. ریزر همچنین ادعا کرده که Razer Phone 2 از سیتسم خنک سازی بسیار پیشرفته ای برخودار است. در سال گذشته، Razer Phone  در بخش دوربین عملکرد درخشانی نداشت، اما Razer Phone 2 از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه با گشودگی لنز f/1.75 استفاده می‌کند و حداقل در تئوری، خبر از قدرت مناسب در ثبت تصاویر مختلف را می‌دهد.

در نهایت، Razer Phone 2 قرار است از یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از فناوری Quick Charge 4+ استفاده کند که قطعا برای کاربران موردی رضایت بخش خواهد بود. Razer Phone 2 از امروز با قیمت ۷۹۹ دلار قابل سفارش خواهد بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)