خانهاخبار
نشانه‌هایی از سه‌گانه Galaxy S10 و عرضه آن در اوایل سال آینده

نشانه‌هایی از سه‌گانه Galaxy S10 و عرضه آن در اوایل سال آینده

سامسونگ برای عرضه سه نسخه از پرچمدار جدیدش مجوز دریافت کرده است؛ ارزان‌قیمت‌ترین نسخه از پرچمدار Galaxy S10 نمایشگر 5.8 اینچی بدون انحنا دارد و بهترین مدل به دوربین سه‌گانه و نمایشگر 6.44 اینچی مجهز شده است.
۱۳۹۷/۷/۱۸

مدت‌هاست که شایعات مختلفی مبنی بر توسعه سه نسخه از گوشی پرچمدارGalaxy S10 شنیده می‌شود. وب‌سایت سم‌موبایل، هفته گذشته در یک گزارش اعلام کرد که جانشین Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با شماره مدل SM-G970F، SM-G975F و SM-G973F در حال توسعه است. هر سه نسخه از پرچمداران Galaxy S10 به‌تازگی از وزارت صنایع و فناوری چین (به صورت مخفف CMIIT) تأییدیه دریافت کرده‌اند. باید اشاره کرد که اولین‌بار است سه‌گانه Galaxy S10 مجوزی دریافت می‌کند.

وزارت صنایع و فناوری چین به مدل‌های مختلف گوشی Galaxy S10 با شماره مدل SM-G9700، SM-G9730 و SM-G9750 مجوز داده است. از آنجایی‌که شماره مدل گوشی‌های جدید سامسونگ به عدد «صفر» ختم می‌شود؛ نسخه‌های فاش شده برای عرضه در بازار چین درنظر گرفته شده‌اند. فعلا نمی‌دانیم کهکشانی‌های آینده سامسونگ چه مشخصاتی را ارائه می‌دهند و تا به این‌جا تنها شماره مدل‌ آن‌ها فاش شده است.

image

انتظار داریم گوشی SM-G970 ساده‌ترین مدلی باشد که سال آینده سامسونگ از خانواده Galaxy S10 معرفی خواهد کرد؛ این گوشی به نمایشگر 5.8 اینچی بدون انحنا مجهز شده است و تنها یک دوربین در قاب پشتی خود دارد. همچنین مدل SM-G973 پیشرفته‌تر بوده و جانشین Galaxy S9 خواهد شد؛ این گوشی مانند نسل از نمایشگر 5.8 اینچی لبه منحنی استفاده می‌کند و به دوربین دوگانه مجهز شده است. گوشی SM-G975 نیز گران‌قیمت‌ترین عضو از خانواده Galaxy S10 خواهد بود زیرا به پنج دوربین مجهز شده است؛ انتظار داریم سامسونگ از سه دوربین در قاب پشتی استفاده کرده باشد و دو سنسور را در پنل جلوی دستگاه جای دهد. این مدل به نمایشگری با بزرگی 6.44 اینچ مجهز خواهد شد. هنوز نمی‌دانیم چه تفاوت‌هایی میان طراحی نسخه‌های مختلف پرچمدار Galaxy S10 وجود دارد.

جدا از این سه نسخه که اخیرا فاش شده است، انتظار داریم مدلی از پرچمدار Galaxy S10 از نسل پنجم ارتباطات پشتیبانی کند؛ تمامی نسخه‌های گلکسی اس 10 با پشتیبانی از 5G ارائه نخواهند شد. مدل مخصوص که با پشتیبانی از 5G معرفی خواهد شد؛ در ایالات متحده و کره جنوبی به فروش می‌رسد. دلیل سامسونگ برای عرضه انحصاری نسخه 5G پرچمدار جدیدش بدین خاطر است که نسل پنجم ارتباطات هنوز فراگیر نشده و عرضه تمامی مدل‌های Galaxy S10 با پشتیبانی از 5G ضرورت ندارد.

لازم به‌ذکر است که پرچمداران آینده سامسونگ با نمایشگر 5.8 اینچی و 6.44 اینچی لبه منحنی به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر مجهز خواهند شد؛ در حالی‌که «لایت» از یک سنسور اثرانگشت در لبه‌ی سمت راست دستگاه بهره می‌گیرد. سامسونگ تاکنون گوشی Galaxy A7 2018 را با چنین طراحی ارائه داده است؛ میان‌رده مذکور از یک سنسور اثرانگشت در لبه‌ی سمت راست خود بهره می‌گیرد. با توجه به ادغام حسگر اثرانگشت با نمایشگر، کره‌ای‌ها دیگر ضرورتی برای استفاده از حسگر تشخیص عنبیه چشم نمی‌بینند و احتمال می‌دهیم حسگر تشخیص عنبیه چشم از پرچمداران آینده سامسونگ کنار گذاشته شود. همچنین شایعه شده است که اعضای Galaxy S10 از نسخه جدید قابلیت Samsung DeX بهره‌مند خواهد شد که تجربه رایانه‌ رومیزی را بدون نیاز به خریداری داک یا کابل مبدل USB-C به HDMI فراهم می‌کند. با توجه به اینکه پرچمداران جدید سامسونگ در سه ماهه اول سال 2019 معرفی خواهند شد؛ احتمالا در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus منتشر می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۷/۲۲
سری max آیفون یا همون سری سابق plus با الگو برداری از سری نوت سامسونگ تولید شد که فبلت رو تعریف کرده بود. همچنین سری ارزان قیمت آیفون از سری های mini سری Galaxy S الگو برداری شده مثل S4 mini

M.N

۱۳۹۷/۷/۱۸
اره من که دارم روزشماری میکنم کی بیاد بخرم باین وضعت معلوم نیست چه قیمت عجیب غریبی داشته باشه تو ایران سالهاست که هر روز سر میزنم به این سایت الان هر وقت میام قیمتای فضایی رو میبینم اعصابم خورد میشه سایت محترم میگم چطوره بیخیال شید کلا واقعا چند درصد از مردم میتونن گوشی پرچمدار جدید بخرن که هرروز اخبارشو میذارید میخواین دل جوونای مردمو به درد بیارین یا برید رو مخشون؟دیگه دردی نداریم غیر ازین که منتظر اس 10سامسونگ باشیم موندم بخندم یا گریه کنم

رضا

۱۳۹۷/۷/۱۸
اجازه بدید براتون سه گانه رو آشکار کنم :
Samsung Galaxy S10 Max
Samsung Galaxy S10 XS
Samsung Galaxy S10 XR
خخخخخخخخخخ :)