خانهاخبار
گوشی تمام‌صفحه Honor Magic 2 در تاریخ 31 اکتبر معرفی خواهد شد

گوشی تمام‌صفحه Honor Magic 2 در تاریخ 31 اکتبر معرفی خواهد شد

برند آنر با انتشار یک تصویر رسمی، تأیید کرده است که گوشی تمام‌صفحه Honor Magic 2 را در تاریخ 31 اکتبر معرفی خواهد کرد. این مدل از سه دوربین بهره خواهد برد و هیچ حاشیه‌ای در اطراف نمایشگر خود ندارد.
۱۳۹۷/۷/۱۸

برند آنر مدتی پیش اولین گوشی تمام‌صفحه خود را با نام Honor Magic 2 معرفی کرد؛ البته در مراسم رونمایی از این گوشی جادویی، مشخص شد که مشخصات کامل گوشی تمام‌صفحه آنر هوآوی در زمان دیگری اعلام می‌شود. برند چینی به‌تازگی با انتشار یک تیزر رسمی، تأیید کرده است که گوشی Honor Magic 2 را چه زمانی معرفی خواهد کرد؛ ظاهرا مدل مذکور در تاریخ 31 اوت در یک مراسم خبری در پکن، چین معرفی خواهد شد. باید اشاره کرد که در این تاریخ، Nubia نیز گوشی Nubia X را معرفی می‌کند.

با عرضه Honor Magic 2 با طراحی تمام‌صفحه، برند چینی به جمع سازندگانی اضافه خواهد شد که گوشی بدون حاشیه ارائه می‌دهند. برندهای چینی دیگر نظیر Vivo و OPPO گوشی‌هایی را با طراحی تمام‌صفحه ارائه داده‌اند. ویژگی مشترک تمامی این‌ مدل‌ها، حذف سنسورهای ضروری از پنل جلوی گوشی است؛ Vivo در گوشی NEX دوربین سلفی را درون یک اسلایدر جای داده که در مواقع نیاز ظاهر می‌شود و کاربران می‌توانند به کمک آن عکس سلفی به ثبت برسانند. همچنین گوشی مفهومی Find X که توسط OPPO معرفی شده است، طراحی کشویی داشته و دوربین سلفی و دوربین اصلی روی قسمت کشویی بدنه تعبیه شده‌اند.

image

گوشی Honor Magic 2 نیز که به‌زودی به صورت کامل معرفی خواهد شد؛ چنین طراحی را ارائه می‌دهد. تیزر جدیدی که توسط برند Honor منتشر شده است، تأیید می‌کند که این گوشی مفهومی طراحی کشویی داشته و دوربین سلفی روی قسمت کشویی تعبیه شده است. لازم به‌ذکر است که برخلاف طراحی Find X اوپو و Vivo NEX که قسمت کشویی به صورت خودکار ظاهر می‌شود؛ قسمت کشویی گوشی Honor Magic 2 به صورت دستی باز خواهد شد. هنوز جزئیات بیشتری از گوشی مفهومی برند آنر نمی‌دانیم اما این گوشی از تراشه Kirin 980 بهره خواهد برد و همچنین از شارژ بی‌سیم 40 واتی پشتیبانی می‌کنید. بعید نیست گوشی جدید برند Honor با دوربین سه‌گانه عرضه شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)