خانهاخبار
خداحافظی موتورولا با گوشی‌های رده‌بالا و ارزان‌قیمت؛ سری Moto G در اولویت خواهد بود

خداحافظی موتورولا با گوشی‌های رده‌بالا و ارزان‌قیمت؛ سری Moto G در اولویت خواهد بود

ظاهرا موتورولا در سال آینده، گوشی جدیدی را از سری رده‌بالای Moto X یا سری ارزان‌قیمت Moto C ارائه نخواهد و تمامی تمرکز خود را به معرفی گوشی‌های جدید از سری Moto G معطوف می‌کند.
۱۳۹۷/۷/۱۷

مانند بسیاری از سازندگان اندرویدی، شرکت موتورولا هرساله محصولات مختلفی را به بازار عرضه می‌کند تا به نیاز کاربران پاسخ دهد. سری Moto Z برای افرادی مناسب است که به دنبال گوشی رده‌بالا هستند؛ خانواده موتو ایکس نیز جزو محصولات گران‌قیمت موتورولا محسوب می‌شود. افرادی که به قیمت اهمیت می‌دهند و بودجه محدودی را به خرید گوشی اختصاص داده‌اند، می‌توانند از سری Moto G یا Moto E گوشی‌های موتورولا انتخاب کنند که محصولاتی اقتصادی و مقرون به صرفه هستند.

با این‌حال، به‌نظر می‌رسد در سال آینده، موتورولا عمده تمرکز خود را به بازار میان‌رده اختصاص می‌دهد و گوشی‌های گران‌قیمت‌تر خود را برای یک سال کنار می‌گذارد. براساس اطلاعاتی که افشاگر معروف منتشر کرده است، در سال آینده تمرکز اصلی موتورولا روی خانواده Moto G معطوف خواهد بود. توئیت منتشر شده توسط ایوان بلس، نشان می‌دهد که موتورولا و لنوو در سال 2019 گوشی‌ جدیدی را از سری Moto C، موتو M و Moto X معرفی نخواهند کرد و عمده محصولات خود را از سری Moto G ارائه می‌دهند. 

image

ظاهرا سال 2019، تعداد گوشی‌هایی که از سری Moto G معرفی خواهد شد؛ به حداکثر می‌رسد. موتورولا نسخه استاندارد، پلی، پلاس و پاور گوشی‌های Moto G را ارائه می‌دهد. هنوز مشخص نیست چرا موتورولا چنین تصمیمی گرفته اما تصمیم این شرکت برای رها کردن بازار گوشی‌های رده‌بالا منطقی به‌نظر می‌رسد؛ سری Moto G در میان گوشی‌های هوشمندی که توسط موتورولا معرفی می‌شوند؛ محبوبیت بالاتری دارند. 

مدتی پیش مشخص شد که شرکت موتورولا روی دو گوشی Moto G7 و Moto G7 Plus مشغول به کار است و آن‌ها را به‌زودی به بازار عرضه خواهد کرد. مدل Moto G7 از یک صفحه‌نمایش به بزرگی 6.4 اینچ استفاده می‌کند؛ نمایشگر این گوشی رزولوشن FHD+ خواهد داشت اما هنوز نمی‌دانیم که موتورولا به اعمال بریدگی در بالای صفحه‌نمایش گوشی‌های جدیدش تن می‌دهد یا تنها درنظر دارد تا ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر را کاهش دهد. تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 16 و 5 مگاپیکسلی، باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت و سیستم‌عامل اندروید پای از دیگر مشخصاتی است که انتظار داریم جانشین گوشی Moto G6 ارائه دهد. همچنین موتورولا گوشی جدیدش را با حداقل چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد داد؛ بعید نیست نسخه رده‌بالای آن نیز با شش گیگابایت رم به بازار عرضه شود. مشخصات نسخه پلاس گوشی Moto G7 هنوز مشخص نشده است و باید منتظر افشای جزئیات بیشتر پیرامون گوشی‌های جدید این برند کهنه‌کار و محبوب باشیم. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)