خانهاخبار
سیستم فروش ثبت نامی با تحویل ۶ ماهه به دسته لوازم خانگی رسید!

سیستم فروش ثبت نامی با تحویل ۶ ماهه به دسته لوازم خانگی رسید!

درحالیکه فکر می‌کردیم سیستم فروش ثبت نامی و پیش‌فروش تنها مربوط به بازار خودرو می‌شود، برند ایرانی اسنوا از امروز، سه‌شنبه ۱۷ مهر، شروع به ثبت نام و پیش‌فروش لوازم خانگی کرده است.
۱۳۹۷/۷/۱۷

به گفته حمیدرضا غزنوی، یک فعال بخش تولید لوازم خانگی، اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار اعلام کردند که با اجرای طرح پیش فروش به شرطی موافقت دارند که رفتار مبتنی بر حمایت دولت، وزارت صنعت و کارگروه تنظیم بازار مورد انتظار تولید کنندگان نباشد.

وی افزود: بر این اساس، در فرصت محدود مردم می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.snowa.ir برای خرید لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، تلویزیون و لوازم خانگی کوچک به قیمت روز و با تحویل 6 ماهه ثبت نام کنند.

image

وی افزود: در این طرح 160 مدل لوازم خانگی وجود دارد و ثبت نام از صبح امروز در دو شیوه قیمت مقطوع و خرید با قیمت غیر قطعی و با سود مشارکت، آغاز خواهد شد.

غزنوی تصریح کرد: در مصوبه ستاد تنظیم بازار اعلام شده که با این پیش‌فرض در صورت توافق مقامات مسئول، پیشنهاد دهندگان یا شرکت‌های مشابه می‌توانند از ظرفیت‌ های اجرایی و تخصصی خود برای پیاده‌سازی هرگونه طرح در فضای مشابه و به شکل رقابتی استفاده کنند. ضمن اینکه با اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان مبنی بر تدوین، تصویب و ابلاغ ضوابط فروش اقساطی و پیش‌فروش کالا در هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌ها، عملاً راه شرکت‌های توانمند برای عرضه کالا با قیمت مقطوع و با کمترین نوسان قیمت وجود دارد و شرکت‌ها بر اساس ارزش برند و جایگاهی که نزد مصرف‌کنندگان دارند، با اطلاع‌رسانی کامل از شرایط و ضوابط عرضه کالای تولیدی خود به شرط رعایت قیمت مندرج در سامانه 124 اقدام کنند.

وی افزود: این طرح که از امروز سه شنبه آغاز می شود به مدت محدودی ادامه دارد به نحوی که برای هر کالایی که سقف فروش پُر شود، سایت بسته شده و مصرف‌ کنندگان می‌توانند برای مرحله بعدی، درخواست خود را ثبت کنند. بر اساس این طرح، قیمت به صورت قطعی و با تخفیف نسبت به مدت زمان انتظار مشتری در تحویل کالا، مشمول دو درصد تخفیف می‌شود و اگر متقاضی خواستار تحویل در ماه اول باشد، مشمول دریافت تخفیف نخواهد بود.این طرح از سوی تولیدکنندگان به منظور رفع نگرانی در خصوص نوسان قیمت‌ها در بازار پیاده‌سازی می‌شود که بر اساس آن، فروش به صورت قطعی صورت خواهد پذیرفت. 

دبیر انجمن صنفی کارآفرینان ایران افزود: بر این اساس مردم با مراجعه به سایت و واریز وجه محصول خریداری شده، رنگ، مدل و شرایط زمانی تحویل را تعیین کرده و چنانچه تولید کننده نتواند در موعد مقرر به تعهد خود عمل کند، مشمول 25 درصد جریمه ماهانه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهران

۱۳۹۷/۷/۱۹
بازهم شروع شد! واللله بالله نخرید این اشغالای ایران خودرو و سایپا.رو! اینا با این ات واشلالا باعث شدن شرکتهای خصوصی هم قیمتهاشونو ببرن بالا! یعنی اول شما خریدارا باعث شدین! اقا نخرین! اقا نخرین ! یه مدت با ماشین خودتون سر کنید تا اینا بیفتن به منت کشی! نقشه جدید دلالها اینه که جنسای بنجل انبارا رو بازار گرمی کنن! رب گوجه تو تمام فروشگاها فروش ویژه بوده با بدبختی فروش میرفت ! توی خریدار هل زدی قایمش کردن! دستمال کاغذی سر هر چهارراه دست معتادا فروش میرفت ! توی خریدار هل زدی گران شد ! نکن خریدار ! نخر ! یه مقدار خودتو کنترل کن عزیز! بخدا نخری خاک تو سرشو ن میشه ! به غلط کردن میفتن!!

علی

۱۳۹۷/۷/۱۷
ما برای آنکه ایران گوهری تابان شود خون دلها خورده ایم، اختلاس ها کرده ایم
سومدیریت کرده ایم
احتکار کرده ایم
تورم ایجاد کرده ایم
گرانی و فقر ایجاد کرده ایم
خون شهدا رو پایمال کردیم
جوانان رو بیکار کردیم
و در سرزمین پر از ثروت مردمانشو برای تهیه نیاز های اولیه زندگی تو صف کوپن و یارانه و پیش فروش ها روانه ساختیم
ما برای آنکه ایران خانه خوبان شود رنج دوران برده ایم

آرش

۱۳۹۷/۷/۱۷
شما جنس رو تولید کن بریز تو بازار نیازی به این کارها نیست
مردم ایران از داشتن ماشین خوب محروم هستند
از داشتن گوشی و کامپیوتر خوب محروم شدن
الان هم با این حرف ها هم مشخص شد در چند ماه آیند از داشتن لوازم خانگی خوب هم محروم میشوند
انصافاً دارم با سرعت زیاد به کره شمالی دوم تبدیل میشیم
حالا شرایط درمانی اقتصادی بیکاری اجتماعی که جای خود.
واقعا کی مسئول این بدبختی ها هست
ماشاءالله همه شرکتها چه دولتی چه خصوصی هم از شرایط بیکاری سوءاستفاده میکند و چون متقاضی زیاد هست میان مثلا یه کلاس تشکیل میدن میگن فلان مبلق واریز شرکت کنید تا در این کلاس شرکت کنید بعد اگر نیرو خواستیم به آزمون میزاریم و از نفرات برتر دعوت میکنم
خب اول یه آزمون بزار بعد همون نفرات برتر رو بشون سر کلاس چرا کاسبی راه میندازید پول و وقت جوونارو میگیرید.

آریان

۱۳۹۷/۷/۱۷
وسایل زندگی انقدر ناچیز و بی ارزش هستند که از نیازهای اولیه زندگی (خوراک ، مسکن ، پوشاک و ...) هم پایین تر هستند.
حالا فکرشو بکنید چی به سرمون اومده که شرکت "اسنوا" داره یه همچین طرحی میزاره...
تلویزیون با موعد تحویل 6 ماهه...لباسشویی با موعد تحویل 1 ساله ...
خداییش توی تاریخ بشریت همچین چیزی سابقه نداشته که بری مثلا پول اجاق گاز را تا 6 ماه قسط بدی ، بعد 6 ماه تحویل بگیری...توی این 6 ماه باید با هیزم و آتیش غذا درست کنی.
تو کانادا با 1000 دلار و بصورت از دم قسط و تحویل فوری همان لحظه می تونی هیوندای بخری که تو ایران قیمتش 600 میلیونه :| .
لطفا بیاید دسته جمعی خودکشی کنیم تا شاید آیندگان انقدر بهمون نخندن...
حقارت و بدبختی بیشتر از این نمیشه.

سامان

۱۳۹۷/۷/۱۷
مردم ایران چرا انقد بدبختن؟این سیستم هم مث سیستم سایپا و ایران خودرو هست .گداییم و گدا زاده والسلام