خانهاخبار
زمان رسمی معرفی OnePlus 6T مشخص شد

زمان رسمی معرفی OnePlus 6T مشخص شد

شرکت وان‌پلاس با انتشار یک تیزر رسمی، مدعی شده است که گوشی OnePlus 6T را در تاریخ 30 اکتبر به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. مراسم رونمایی از این گوشی در نیویورک برگزار می‌شود.
۱۳۹۷/۷/۱۷

شرکت وان‌پلاس برای رونمایی از پرچمدار جدید خود آماده می‌شود و به‌نظر می‌رسد که نسخه ارتقا یافته OnePlus 6 در تاریخ 30 اکتبر معرفی خواهد شد. شرکت چینی در تاریخ 30 اکتبر، مراسم خبری را برای رونمایی از جدیدترین پرچمدار خود در نیویورک برگزار می‌کند و البته می‌توانید مراسم معرفی OnePlus 6T را به صورت آنلاین نیز مشاهده کنید. به این گوشی تاکنون در شایعات متعددی اشاره شده است و انتظار می‌رفت که جانشین OnePlus 6 در تاریخ 17 اکتبر رونمایی شود اما به‌نظر می‌رسد که چینی‌ها برنامه‌ دیگری برای رونمایی از جدیدترین پرچمدار خود دارند.

OnePlus 6T را نمی‌توان محصولی کاملا متفاوت نسبت به OnePlus 6 خواند؛ مشخصات سخت‌افزاری هر دو پرچمدار وان‌پلاس در سال 2018 تاحدودی مشابه خواهد بود. با این‌حال، تغییراتی در طراحی OnePlus 6T اعمال شده است که پرچمدار جدید وان‌پلاس را به گزینه جذاب مبدل خواهد ساخت. چینی‌ها ضخامت ناچ پرچمدار خود را کاهش داده‌اند؛ OnePlus 6T به تبعیت از گوشی‌های جدید OPPO و Vivo بریدگی کوچک به شکل قطره آب دارد که دوربین سلفی را درون خود جای داده است. همچنین OnePlus پرچمدار خود را با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش عرضه خواهد کرد؛ کاربر می‌تواند با لمس بخشی از نمایشگر دستگاه را آنلاک کند. در نسل قبل یعنی OnePlus 6 ضخامت بریدگی بالای صفحه‌نمایش بیشتر است و همچنین چینی‌ها از یک حسگر اثرانگشت معمولی برای پرچمدار خود استفاده کرده بودند. 

image

OnePlus 6T با حداقل شش گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد؛ مانند نسخه پایه OnePlus 6 که با شش گیگابایت رم به فروش می‌رسد. انتظار داریم این گوشی در یک نسخه دیگر با هشت گیگابایت رم عرضه شود و فضای ذخیره‌سازی بهترین نسخه 256 گیگابایت خواهد بود. لازم به‌ذکر است که مدل پایه همچنان از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد و البته نسخه دیگری با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ارائه خواهد شد. هر دو گوشی OnePlus 6 و OnePlus 6T به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده‌اند؛ تراشه‌ای که بر مبنای فرآیند ساخت 10 نانومتری توسعه یافته و نسبت به تراشه‌هایی نظیر Apple A12 Bionic و Kirin 980 هوآوی که برمبنای لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته‌اند؛ ضعیف‌تر است.

شرکت چینی با کوچک‌تر کردن ناچ، موفق شده است تا پرچمدار OnePlus 6T را به نمایشگر 6.4 اینچی مجهز کند؛ نسل قبل یعنی OnePlus 6 از یک صفحه‌نمایش 6.28 اینچی استفاده می‌کند. با وجود افزایش اندازه صفحه‌نمایش، چینی‌ها همچنان روی رزولوشن FHD+ برای نمایشگر گوشی پرچمدار خود پافشاری خواهند کرد. لازم به‌ذکر است که آخرین پرچمدار OnePlus در سال 2018 فاقد جک هدفون خواهد بود؛ Pete Lau، رئیس وان‌پلاس، در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که OnePlus 6T به دلیل جای‌گیری حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش جک هدفون ندارد. ضمن اینکه مدل مذکور از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی نخواهد کرد؛ وان‌پلاس سرعت پایین فناوری شارژ بی‌سیم را یکی از دلایل خود برای عدم امکان شارژ OnePlus 6T به صورت بی‌سیم عنوان می‌کند. مدل مذکور بدنه ضدآب خواهد داشت اما OnePlus برای کاهش قیمت، تصمیم گرفته تا هیچ گواهی را مبنی بر ضدآب بودن پرچمدار جدیدش دریافت نکند. در خال‌حاضر، مشخص نیست گوشی OnePlus 6T با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شود.

شما جی‌اس‌امی‌ها مشخصات گوشی OnePlus 6T را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)