خانهاخبار
گیر افتادن اپل واچ سری 4 در حلقه بوت لوپ به دلیل مشکلات زمانی

گیر افتادن اپل واچ سری 4 در حلقه بوت لوپ به دلیل مشکلات زمانی

ایراد ناخواسته‌ای که در واچ فیس Infograph اپل واچ سری 4 به چشم می‌خورد، باعث می‌شود تا دستگاه یاد شده در بوت لوپ افتاده و مشکلاتی را برای کاربر ایجاد کند.
۱۳۹۷/۷/۱۶

برخی دارندگان اپل واچ سری 4 در کشور استرالیا اخیرا به این موضوع اشاره کرده اند که هنگام تغییر تنظیمات زمانی، ساعت هوشمند وارد بوت لوپ شده و مدام خاموش و روشن می شود و تا زمانی که واچ فیس مربوطه تغییر پیدا نکند، این موضوع ادامه دار است.

به نظر می رسد که مشکل یاد شده به دلیل تنظیمات مرتبط با Activity که در واچ فیس ماژولار Infograph قرار گرفته، روی می دهد و همین موضوع سبب می‌شود تا اپل واچ سری 4 قادر به محاسبه زمان دقیق نبوده و به همین خاطر، وارد چرخه بوت لوپ می شود.

بر اساس گزارش 9to5Mac، تا زمانی که این واچ فیس در حالت فعال قرار دارد، مشکل یاد شده پابرجا باقی می ماند. کاربرانی که با این معضل دست و پنجه نرم می کنند، باید وارد اپلیکیشن Watch روی آیفون خود شده و واچ فیس مورد نظر را تغییر دهند تا به این ترتیب محاسبات زمانی پایان یابد. بد نیست بدانید که اگر واچ فیس Infograph را تغییر ندهید، خاموش و روشن شدن متوالی اپل واچ تا زمان اتمام باتری دستگاه ادامه خواهد داشت.

مقامات و مسئولان اپل تا این لحظه نظر خود را پیرامون این اتفاق عنوان نکرده‌اند، اما به نظر می رسد که باید منتظر عرضه یک آپدیت نرم‌افزاری برای رفع مشکل بوت لوپ اپل واچ سری 4 باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ali

۱۳۹۷/۷/۱۷
هر وقت واژه بوت لوپ میشنوم یاد ال جی میوفتم فکر کنم همه با من هم عقیده هستن خخخخخخخخ

keyhan

۱۳۹۷/۷/۱۷
تو خوبی .......ببین بیکاری چه به سر بعضیا میاره فقط نشستن از این و اون ایراد میگیرن در حالی که خودتون هیچی نمیدونین.پنل اپل رو هم سامسونگ میزنه نه ال جی.
ال جی در تولید صفحه واسه گوشی های خودش هم مونده احتمال زیاد بخش موبایلش تعطیل میهش به دلیل ضرر و زیان فراوان

مهمان

۱۳۹۷/۷/۱۷
از اپل انتظار بیشتر هم نمیشه داشت. فقط تبلیغ و هیاهو و پول بی حساب و کتاب که طرفدارانش به جیبش جاری میکنند. گوشی های جدیدش هم که با اون قیمتهای نجومی، هنوز نیومده، با مشکل مواجه شدند، حالا دیگه ساعت که جای خود دارد. جالبه که طرفداران اپل هیچگاه هم نمیخوان فکر کنند و بفهمند که لزوما اپل بهترین نیست.

حمید

۱۳۹۷/۷/۱۷
کلا محصولات اپل مثل همین ساعت های هوشمندهاش و آیفون هاش آشغالن دقیقا مثل گوشی های سامهنگ فقط حیف که پنل اولدش رو الجی براش می زنه