خانهاخبار
قیمت نسخه‌های مختلف Pixel 3 گوگل

قیمت نسخه‌های مختلف Pixel 3 گوگل

پرچمداران Pixel 3 گوگل این بار در پایگاه اینترنتی اپراتور کانادایی Freedom Mobile دیده شده‌اند. براساس اطلاعات این اپراتور حداقل قیمت نسخه‌های این دوگانه 700 و حداکثر آن 1000 دلار خواهد بود.
۱۳۹۷/۷/۱۶

تنها 3 روز دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمداران Pixel 3 گوگل باقی مانده است اما به نظر می‌رسد با وجود انتشار شایعه‌ها و خبرهای مختلف منتسب به این دستگاه‌ها همچنان برخی موارد درباره آن‌ها مرموز باقی مانده و اطلاعات مشخصی از آن‌ها در دسترس نیست. حالا دیگر درباره طراحی ظاهری این دو مدل پرچمدار تقریبا مطمئن هستیم و می‌دانیم 17 مهر قرار است با چه طراحی و مشخصاتی معرفی شوند. از طرفی اطلاعات رسمی درباره قیمت این گوشی‌ها در دسترس نیست. در تازه‌ترین خبر درباره Pixel 3 و Pixel 3 XL اطلاعاتی درباره قیمت نسخه‌های مختلف آن توسط اپراتور کانادایی Freedom Mobile منتشر شده است.

image

اپراتور کانادایی Freedom Mobile روز گذشته سهوا به مدت چند ساعت اطلاعات مربوط به Pixel 3 و Pixel 3 XL را به همراه قیمت آن‌ها در وب‌سایت خود در دسترس کاربران قرار داد. در این صفحه‌ها به خوبی توانستیم به مشخصات فنی، نسخه‌های مختلف و رنگ‌های متفاوت این گوشی‌ها به همراه قیمت هرکدام از این مدل‌ها دست یابیم.

این 4 نسخه اصلی به شرح زیر هستند:

  • Pixel 3، 64 گیگابایتی: 999 دلار کانادا
  • Pixel 3، 128 گیگابایتی: 1129 دلار کانادا
  • Pixel 3XL، 64 گیگابایتی: 1129 دلار کانادا
  • Pixel 3XL، 128 گیگابایتی: 1259 دلار کانادا

999 دلار کانادا تقریبا معادل 771 دلار آمریکاست اما به نظر می‌رسد که قیمت گوشی‌های هوشمند در کانادا کمی گران‌تر باشد. از طرفی قیمت نهایی این گوشی‌ها به تعرفه گمرکی هر کشور بستگی دارد اما با این وجود همچنان دسترسی به قیمت رسمی این گوشی در سایر کشورها را باید غنیمت شمرد.

باتوجه به فهرست مشخصات در وب‌سایت Freedom Mobile انتظار می‌رود دوگانه Pixel 3 و Pixel 3 XL در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی کم رنگ روانه بازار شوند و قیمت سطح پایین‌ترین تا سطح بالاتری نسخه‌های آن‌ها حداقل 700 و حداکثر 1000 دلار باشد. البته شایان ذکر است که نسخه 128 گیگابایتی مدل Pixel 3 XL تنها در دو رنگ مشکی و سفید در پایگاه Freedom Mobile دیده شده و این موضوع می‌تواند تفسیرهای متفاوتی داشته باشد. برای مثال، ممکن است نسخه 128 گیگابایتی Pixel 3 XL اصلا در رنگ صورتی تولید نشود یا Freedom Mobile برای عرضه گسترده آن برنامه‌ای در نظر نداشته باشد.

پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل در بسیار مشخصات و ویژگی‌ها یکسان توسعه یافته‌اند. مجهز شدن به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای، پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845، 4 گیگابایت رم، مجوز IP68، دوربین سلفی دوگانه 8 مگا پیکسلی و دوربین تکی اصلی 12 مگا پیکسلی در این دو مدل یکسان است اما در ابعاد، وزن، وضوح تصویر و نسبت نمایش و همچنین ظرفیت باتری آن‌ها تفاوت‌هایی دیده می‌شود. Pixel 3 قرار است با پنل نمایش 5.5 اینچی و وضوح تصویر 1080 در 2160 به همراه باتری 2915 میلی آمپر ساعتی معرفی شود در حالی که انتظار می‌رود Pixel 3 XL صفحه نمایش 6.3 اینچی با بریدگی حاشیه و وضوح تصویر 1440 در 2880 داشته باشد و ظرفیت باتری آن 3430 میلی آمپر ساعت باشد.

امکان پیش فروش پیکسل‌های تازه گوگل بلافاصله پس از معرفی رسمی میسر می‌شود اما هنوز نمی‌دانیم عرضه گسترده آن از چه تاریخی آغاز خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۷/۱۷
حتی پیکسل ها هم از سامهنگ شوت 9 هنگی خیلی خیلی بهتره