خانهاخبار
سامسونگ در حال توسعه 14 گوشی اندرویدی جدید

سامسونگ در حال توسعه 14 گوشی اندرویدی جدید

براساس گزارش یک منبع مطمئن، سامسونگ گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده جدیدی را توسعه می‌دهد که برخی از آن‌ها با نام تجاری Galaxy A راهی بازار خواهند شد.
۱۳۹۷/۷/۱۵

مشکلاتی که اخیرا سامسونگ در بازار چین با آن مواجه شده؛ بر هیچ‌کس پوشیده نیست. ضمن اینکه سازنده کره‌ای در تلاش است تا استراتژی متفاوتی را در بازار در پیش بگیرد که به موجب آن، برخی از سری گوشی‌های محبوب سامسونگ مانند خانواده Galaxy J کنار گذاشته خواهد شد و مدل‌های جدید، جای آن‌ها را می‌گیرد. گزارشی که به‌تازگی منتشر شده است، استراتژی‌های آتی سامسونگ را در بازار موبایل تأیید می‌کند.

به گفته‌ی یک منبع قابل اعتماد، سامسونگ در حال‌حاضر مجموعا 15 گوشی جدید را برای بازار چین توسعه می‌دهد. تمامی محصولات فوق در سال 2019 عرضه خواهند شد؛ برخی از آن‌ها احتمالا گوشی‌هایی از سری Galaxy A خواهند بود و برخی مدل‌های دیگر از خانواده‌ای کاملا جدید عرضه می‌شوند. گوشی‌های آینده سامسونگ بازه‌های متفاوتی را پوشش خواهند داد؛ به نیاز افرادی‌ که به دنبال گوشی ارزان‌قیمت هستند و یا حتی به دنبال گوشی‌های میان‌رده هستند، با گوشی‌های جدید شرکت کره‌ای پاسخ داده می‌شود.

image

در رابطه با خانواده گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، انتظار داریم شرکت کره‌ای همچنان به عرضه پرچمداران جدیدش از سری Galaxy S و Galaxy Note ادامه دهد. با اینکه گفته می‌شود خانواده Galaxy Note کنار گذاشته خواهد شد اما در تابستان این موضوع از سوی مقامات رسمی سامسونگ تکذیب شد. جدا از دو سری گوشی Galaxy S و Galaxy Note که هرساله عرضه می‌شوند؛ سال 2019 گوشی جدیدی از سری Galaxy F معرفی خواهد شد که احتمالا گوشی تاشوی سامسونگ خواهد بود. در ابتدا انتظار داریم که گوشی جدید سامسونگ با نمایشگر انعطاف‌پذیر از سری Galaxy X رونمایی شود اما اخیرا مشخص شده که این موضوع صحت ندارد.

فعلا نمی‌دانیم که گوشی‌های جدید سامسونگ برای بازار چین چه مشخصاتی خواهند داشت یا چه قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهند اما با توجه به تغییر رویه شرکت کره‌ای که بخشی از آن در فلسفه طراحی Galaxy A7 (مدل 2018) آشکار است، می‌توان انتظار داشت که گوشی‌های آینده سامسونگ قابلیت‌های پرچمداران را با مشخصات نسبتاً مناسب ارائه دهند. بدین شکل، سامسونگ می‌تواند رقابت نزدیک‌تری با برندهای چینی داشته باشد که مدت‌هاست بر گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده سلطه دارند. برای مثال، مدل 2018 گوشی Galaxy A7 سامسونگ به سه دوربین مجهز شده است و از صفحه‌نمایش کشیده با حاشیه‌های نسبتاً باریک بهره می‌گیرد؛ با این‌حال، شرکت کره‌ای قیمت نسبتاً مناسبی را برای میان‌رده جدید خود درنظر گرفته است. حتی شایعه شده است که سامسونگ، گوشی نسبتاً خوش‌قیمتی را با نام تجاری Galaxy A9 عرضه خواهد کرد که از چهار دوربین بهره می‌گیرد.

باید منتظر ماند و دید که بخش موبایل سامسونگ در سال آینده چگونه عمل خواهد کرد و معرفی محصولات جدید برای بازار چین یا حتی معرفی پرچمداران Galaxy S10 با طراحی جدید و مشخصاتی نظیر دوربین سه‌گانه و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر چه تأثیری روی فروش گوشی‌های سامسونگ دارد. ضمن اینکه سازنده‌ کره‌ای در اوایل سال آینده، گوشی مفهومی تاشوی Galaxy F را معرفی خواهد کرد تا آغازگر نسل جدید گوشی‌های هوشمند باشد که می‌تواند طراحی فعلی آن‌ها را دگرگون کند. در حال‌حاضر جدی‌ترین رقبای سامسونگ، هوآوی و اپل هستند و البته رقیب چینی درنظر دارد تا در چشم‌اندازی نه‌چندان دور، جایگاه پرفروش‌ترین سازنده را به خود اختصاص دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)