خانهاخبار
گوشی تاشوی سامسونگ ماه آینده به نمایش گذاشته خواهد شد

گوشی تاشوی سامسونگ ماه آینده به نمایش گذاشته خواهد شد

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ درنظر دارد تا در ماه آینده میلادی به صورت محدود بخشی از قابلیت‌های گوشی تاشوی خود را اعلام کند.
۱۳۹۷/۷/۱۴

خبرگزاری Korea Times به‌تازگی مدعی شده است که گوشی تاشوی سامسونگ برای اولین‌بار در ماه آینده میلادی (نوامبر) به نمایش گذاشته خواهد شد. شرکت کره‌ای مراسم دو روزه‌ توسعه‌دهندگان سامسونگ (موسوم به SDC) را در ماه نوامبر برگزار خواهد کرد و ممکن است نسل جدید گوشی‌های هوشمند را به نمایش بگذارد. یک مقام رسمی سامسونگ که نخواسته نامش فاش شود؛ این موضوع را به اطلاع رسانه‌های بومی کره جنوبی رسانده است. باید اشاره کرد که مراسم توسعه‌دهندگان سامسونگ در تاریخ 7 و 8 نوامبر با محوریت استراتژی‌های نرم‌افزاری آینده این شرکت در زمینه هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیاء (IoT) برگزار خواهد شد؛ با این‌حال، نمایش گوشی جدید سامسونگ که طراحی غیرمعمول دارد و بسیاری برای معرفی آن هیجان‌زده هستند، تأثیری در این کنفرانس ندارد. به‌نظر می‌رسد که در ماه نوامبر، اطلاعات بسیار محدودی پیرامون گوشی تاشوی سامسونگ اعلام خواهد شد و معرفی کامل آن، به یک مراسم اختصاصی در آینده نزدیک موکول می‌شود.

شایعه شده است که گوشی تاشوی سامسونگ، صفحه‌نمایش 7 اینچی خواهد داشت و در صورتی‌که آن‌را تا کنید؛ Galaxy X یا Galaxy F به گوشی 4.5 تبدیل می‌شود. شایعه شده است که گوشی تاشوی سامسونگ، دو نمایشگر دارد؛ یکی از صفحه‌نمایش روی بیرون گوشی جای می‌گیرد و 4.6 یا 4.5 اینچی است و صفحه‌نمایش دیگر که 7.3 اینچی خواهد بود؛ تا می‌شود. انتظار داریم سامسونگ دیسپلی، پنل صفحه‌نمایش گوشی تاشوی سامسونگ را توسعه داده باشد. حتی در صورتی‌که گوشی تاشوی سامسونگ در آینده نزدیک به بازار عرضه شود؛ عرضه بسیار محدودی خواهد داشت. ظاهرا کره‌ای‌ها تنها به منظور ارزیابی واکنش کاربران گوشی تاشوی خود را معرفی خواهند کرد؛ به همین جهت، بعید نیست مدل مذکور قیمت بالایی داشته باشد! به‌طوری‌که برخی قیمت گوشی تاشوی سامسونگ را نزدیک به 2000 دلار تخمین زده‌اند.

image

جدا از سامسونگ که برای معرفی گوشی تاشوی خود آماده می‌شود؛ شرکت چینی لنوو تصمیم دارد تا گوشی تاشوی خود را در اواخر ماه اکتبر معرفی کند. این سازنده چینی، مدتی پیش نمونه آزمایشی تبلت خود را با طراحی تاشو به نمایش گذاشت و اخیرا تیزری را منتشر کرده است که از یک گوشی انعطاف‌پذیر خبر می‌دهد؛ مدل مذکور در اواخر ماه اکتبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد. از سوی دیگر، هوآوی نیز درنظر دارد گوشی تاشوی خود را هرچه سریع‌تر معرفی کند؛ هرچند، مشخصات گوشی تاشوی هوآوی به‌دست نیامده است و نمی‌دانیم که شرکت چینی چه قابلیت‌هایی را برای گوشی تاشوی خود درنظر دارد.

ال‌جی که به لطف LG Display رقیب قدرت‌مند سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر خواهد بود؛ اعلام کرده که روی گوشی تاشو کار می‌کند اما برخلاف رقیبش، هیچ عجله‌ای برای عرضه آن ندارد. ال‌جی مدعی است که تجربه کاربری بیش‌ترین اهمیت را برای این شرکت دارد و نمی‌خواهد با عجله، کاربران را از گوشی‌های هوشمند تاشو ناامید کند!

در ابتدا انتظار می‌رفت که گوشی تاشوی سامسونگ به همراه پرچمدار Galaxy S10 در اوایل سال آینده معرفی شود اما آن‌طور که پیداست، کره‌ای‌ها درنظر دارند تا گوشی تاشوی خود را زودتر عرضه نمایند. البته هنوز مشخص نیست گوشی تاشوی سامسونگ خارج از بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد یا عرضه نمونه آزمایشی آن، تنها به سرزمین مادری سامسونگ محدود می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امین

۱۳۹۷/۷/۱۵
سامسونگ پیشرو در نو آوری البته جدیدا هواوی هم غولی شده واسه خودش