خانهاخبار
تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی جدید OnePlus 6T

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی جدید OnePlus 6T

وان پلاس تیزر تبلیغاتی تازه از پرچمدار OnePlus 6T خود منتشر کرده است. این ویدیوی کوتاه به تلاش بشر برای دستیابی به بهترین‌ها اشاره می‌کند و بار دیگر تعبیه حسگر اثرانگشت را زیر صفحه نمایش گوشی مذکور مورد تأیید قرار می‌دهد.
۱۳۹۷/۷/۱۴

کمپانی وان پلاس حتی پیش از تأیید نام تجاری نهایی پرچمدار OnePlus 6T هم تمایل داشت به جهانیان نشان دهد که این گوشی سطح بالای تازه از روش نوین و پیشرفته‌ای برای باز کردن قفل گوشی بهره می‌برد.

البته روش باز کردن قفل گوشی به کمک حسگر زیر صفحه چندان هم تازه نیست چراکه اولین بار در ابتدای سال جاری میلادی روی یک گوشی هوشمند چینی از برند Vivo معرفی شد. همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، Vivo، OPPO و وان پلاس هر سه از اجزای یک هولدینگ واحد هستند و به همین خاطر ممکن است برخی ویژگی‌ها در میان طراحی گوشی‌های هوشمندشان یکسان باشد. به عبارت دیگر، پس از معرفی گوشی هوشمند Vivo با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش انتظار می‌رود این قابلیت در پرچمداران Oppo و وان پلاس هم تعبیه شود.

image

پرچمدار OnePlus 6T اولین گوشی هوشمند مجهز به حسگر اثرانگشت نیست اما همچنان در فهرست اولین‌ها باقی خواهد ماند. از طرفی انتظار می‌رود این تکنولوژی در آینده بیشتر مورد توجه قرار گیرد و سازندگان بیشتری از سال 2019 آن را در توسعه گوشی‌های مختلف از میان رده تا پرچمدار به کار گیرند.

به نظر می‌رسد که کمپانی وان پلاس حالا قصد دارد بیش از پیش بر این قابلیت در OnePlus 6T تأکید کند تا سایر نکات منفی این گوشی تازه ازجمله حذف جک هدفون 3.5 میلی متری آن دیگر دیده نشود. بنیان گذاران کمپانی وان پلاس اخیرا بارها درباره پرچمدار تازه این سازنده چینی اظهار نظر کرده و به تغییرات چشمگیر در توسعه آن اشاره کرده‌اند. این کمپانی همچنین برخی تیزرهای تبلیغاتی کوتاه هم در ارتباط با OnePlus 6T در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است که اغلب مرموز بوده‌اند. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی از این پرچمدار تازه حالا نوبت آن رسیده است تا وان پلاس در انتشار تیزرهای تبلیغاتی‌اش جدی‌تر شود. این بار شاهد انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای منتسب به OnePlus 6T در شبکه اجتماعی یوتیوب هستیم که بیش از هر مورد دیگری در آن به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش اشاره شده است.

از طرفی انتظار می‌رفت در این ویدیو شاهد ساز و کار فعالیت این حسگر بیومتریک باشیم یا وان پلاس چگونگی تعبیه آن را در پنل نمایش AMOLED شرح دهد اما این ویدیوی تبلیغاتی بسیار کوتاه به حسگر مذکور تنها در یک نما اشاره کرده و تلاش کرده است آن را در نظر کاربر به مهم‌ترین خلاقیت به کار رفته در OnePlus 6T تبدیل کند.

در این ویدیو به تلاش دائمی انسان‌ها برای یافتن بهترین‌ راهکارها و روش‌ها در زندگی اشاره شده است. به نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد تلویحا اعلام کند که تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهترین روش برای باز کردن قفل گوشی و تأیید هویت کاربر است. در این میان برای تلاش بی وقفه انسان در طول تاریخ بشریت مثال‌هایی زده شده است. کشف آتش، اهرام ثلاثه مصر، اختراع قطارها، هواپیماها، اتومبیل‌ها، اولین سفر به کره ماه و سایر اتفاقات و اکتشافات مهم از این قبیل هستند.

وان پلاس در انتهای ویدیوی پیش رو جمله "ما اینجا متوقف نمی‌شویم" را به نمایش درآورده است که نشان می‌دهد تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش ظاهرا پایان کار نیست و کمپانی چینی مذکور قصد دارد دائما ویژگی‌های تازه‌تر و جالب‌تری را به طراحی‌های خود اضافه کند.

براساس گزارش‌های پرتکرار درباره OnePlus 6T گفته می‌شود که این گوشی صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 1080 در 2340 دارد و از دوربین سلفی تکی 25 مگا پیکسلی در ناچ کوچک قطره‌ای بالای صفحه بهره می‌برد. دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 12 و 20 مگا پیکسلی با چینش عمودی در پنل پشتی این پرچمدار تازه تعبیه شده‌اند و فلش LED هم آن‌ها را همراهی می‌کند. انتظار می‌رود OnePlus 6T از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 و پردازنده گرافیکی Adreno 630 قدرت بگیرد و سطح بالاترین نسخه آن 8 گیگابایت رم داشته باشد. علاوه بر این شایعه شده است که کم‌ترین میزان حافظه داخلی در این پرچمدار چینی 128 گیگابایت است و همه نسخه‌های آن از کارت حافظه جانبی microSD پشتیبانی می‌کنند. OnePlus 6T قرار است 17 اکتبر (25 مهر) با باتری 3700 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو رسما معرفی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)