خانهاخبار
قبری به شکل یک آیفون یک و نیم متری در روسیه!

قبری به شکل یک آیفون یک و نیم متری در روسیه!

در یکی از شهرهای روسیه یک سنگ قبر عجیب متعلق به یک زن جوان به دیده می‌شود که ظاهری شبیه به آیفون‌های قدیمی‌تر شرکت اپل دارد و تبدیل به یک جاذبه‌ی توریستی شده است.
۱۳۹۷/۷/۱۳

گردشگرانی که به تازگی به یکی از شهرهای روسیه سفر کره بودند، در بازدید از یک آرامگاه محلی با یک سنگ قبر عجیب روبرو شدند که شاید تا پیش از این در هیچ جای دنیای دیده نشده باشد. این سنگ قبر که به شکل یک آیفون واقعی طراحی شده است، معادل ۵ فوت (حدود ۱.۵ متر) ارتفاع دارد و از تمامی سنگ قبرهای اطراف خود بزرگتر است. روی نمایشگر این آیفون غول پیکر تصویر یک زن جوان ۲۵ ساله به نام ریتا شامیوا دیده می‌شود که در این قبر آرمیده است.

image

این سنگ قبر که از مرمر سیاه ساخته شده است، سایه روشن‌های سفیدی دارد و تمامی جزئیات یک آیفون واقعی در آن ساخت ان در نظر گرفته شده است؛ مانند دکمه‌ی هوم، اسپیکر جلویی، کلیدهای صدا و حتی لوگوی اپل در پشت سنگ قبر!

طبق گزارش Mirror، این سنگ قبر اوایل سال جاری روی قبر وبه منظور گرامی‌داشت یاد ریتا نصب شده است که در ژانویه‌ی ۲۰۱۶ و به دلایل نامعلوم درگذشت. به دلیل این که سنگ قبرهای این چنینی هنوز مرسوم نشده‌اند و همچنان منظره‌ی عجیبی به نطر می‌رسند، این آرامگاه بسیاری از مردم را برای بازدید قبر ریتا شامیوا به خود جذب کرده است؛ به خصوص که یک گوشی آمریکایی غول پیکر را در خاک روسیه جای داده است. مشخص نیست که چه کسی این ایفون غول عظیم الجثه را تراشیده است، اما گفته می‌شود که یک کمپانی مستقر در سیبری این سنگ قبر را ساخته است.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سارا نایینی

۱۳۹۷/۷/۱۴
خیلی خیلی خیلی قدیمی ‍‍ه