خانهاخبار
تیزر تبلیغاتی تازه نوکیا از یک گوشی مرموز

تیزر تبلیغاتی تازه نوکیا از یک گوشی مرموز

میان رده تازه نوکیا فردا 12 مهر معرفی می‌شود. این گوشی Nokia 7.1 نام دارد و البته انتظار می‌رود در کنار آن شاهد رونمایی از مدل یا مدل‌های دیگری هم باشیم. تیزر تبلیغاتی تازه HMD یک گوشی هوشمند مرموز را به نمایش می‌گذارد و هنوز نمی‌دانیم منظور سازنده دقیقا کدام است.
۱۳۹۷/۷/۱۱

کمپانی HMD Global قرار است فردا رویداد تازه‌ای را در لندن برگزار کند و در خلال آن از چند گوشی تازه پرده بردارد. نوکیا قصد ندارد به طور مشخص اعلام کند که کدام گوشی‌ها در این رویداد معرفی می‌شوند اما در حساب رسمی توییتر خود تیزر تبلیغاتی کوتاهی را منتشر کرده است که در نمای نهایی آن شاهد طرح یک گوشی مرموز هستیم.

نوکیا در توییت خود همچنین نوشته است: "این داستان شماست و شما تصمیم می‌گیرید که چگونه آن را روایت کنید". این برند محبوب همچنین از کاربران توییتر درخواست کرده است برای کسب اطلاعات بیشتر دکمه پسندیدن را انتخاب کنند. HMD با طرح عبارت "انحصاری" همچنین قصد داشته است به کاربران این مفهوم را منتقل کند که  4 اکتبر ظاهرا قادر خواهند بود این رویداد را به صورت زنده از پایگاه طرفداران برند نوکیا مشاهده کنند.

image

انتظار می‌رود در رویداد 4 اکتبر (12 مهر) حداقل یک گوشی تازه (Nokia 7.1) معرفی شود. البته برخی گزارش‌های اخیر به احتمال رونمایی از Nokia 7.1 Plus و همچنین یک گوشی هوشمند مرموز دیگر هم اشاره داشته‌اند.

image

گفته می‌شود Nokia 7.1 صفحه نمایش 5.8 اینچی با نسبت نمایش 18.7 به 9 دارد و بریدگی حاشیه کوچکی هم در قسمت بالای پنل جلوی آن طراحی می‌شود. حاشیه‌های کناره صفحه در این میان رده تازه نازک هستند اما حاشیه نواری پایین با ضخامت نه چندان کمی همچنان به چشم می‌خورد. دوربین سلفی تکی 8 مگا پیکسلی مدل مذکور در ناچ آن تعبیه شده است و بلندگوی مکالمه هم آن را همراهی می‌کند. Nokia 7.1 همچنین از جنس شیشه و فلز طراحی شده و دوربین اصلی با لنزهای دوگانه 12 و 5 مگا پیکسلی در پنل پشتی آن طراحی شده است. برخی افشاگران معتقدند نوکیا گوشی تازه خود را در دو نسخه 3 و 4 گیگابایتی عرضه می‌کند و گفته می‌شود که حافظه داخلی پیش فرض این نسخه‌ها به ترتیب معادل 32 و 64 گیگابایت است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)