خانهاخبار
نسخه جهانی Nokia 7.1 Plus تأییدیه FCC دریافت کرد

نسخه جهانی Nokia 7.1 Plus تأییدیه FCC دریافت کرد

چندین نسخه از گوشی جدید Nokia 7.1 Plus در کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده فاش شده است که عرضه جهانی این مدل را در آینده نزدیک تأیید می‌کند.
۱۳۹۷/۷/۱۱

دو هفته پیش، شرکت HMD Global دعوت‌نامه‌های خود را برای مراسم خبری در تاریخ 4 اکتبر در لندن ارسال کرد. در این دعوت‌نامه شرح داده می‌شود که خانواده جدیدی از گوشی‌های هوشمند نوکیا معرفی خواهند شد و گمان می‌رود که نوکیا 7.1 پلاس و نوکیا 7.1 در این تاریخ رونمایی شوند. گوشی‌های جدید نوکیا از سری «7.1» اخیرا از TENAA تأییدیه دریافت کرده‌اند که می‌تواند شک و تردیدمان را برای محصولات احتمالی که در تاریخ 4 اکتبر معرفی خواهند شد؛ کاهش دهد. 

image

TA-1131 یکی از نسخه‌های نوکیا 7.1 پلاس محسوب می‌شود و نسخه دیگر TA-1113 خواهد بود که همراه با گوشی با شماره مدل TA-1115 توسط کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) برای عرضه جهانی تأییدیه دریافت کرده‌اند. اطلاعات به‌دست آمده حاکی از آن است که جدیدترین میان‌رده HMD Global با یک شارژر معمولی با ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2 آمپر عرضه خواهد شد و هدفون‌های معمولی دارد. همچنین مشخص شده است که نسخه جهانی نوکیا 7.1 پلاس از باتری با ظرفیت 3400 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد؛ لازم به‌ذکر است که در آزمون TENAA نیز به عرضه میان‌رده جدید نوکیا با باتری با ظرفیت 3400 میلی‌آمپر ساعت اشاره شده بود.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری که گوشی جدید Nokia 7.1 Plus ارائه می‌دهد، باید گفت که مدل مذکور به پردازنده 2.2 گیگاهرتزی مجهز شده است؛ گمان می‌رود این مدل از تراشه جدید اسنپدراگون 710 کوالکام بهره بگیرد. دوربین دوگانه گوشی جدید فنلاندی‌ها، مشابه با دوربین Nokia 7 Plus خواهد بود؛ از ترکیب دو سنسور 12 و 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده خواهد شد و یک سنسور 20 مگاپیکسلی در جلوی گوشی جای داده شده که می‌تواند عکس سلفی به ثبت برساند.

image

نسخه‌ای از گوشی Nokia 7.1 Plus که در چین عرضه خواهد شد، فاقد نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید است اما نسخه جهانی تحت پروژه Android One عرضه می‌شود و به همین جهت، رابط‌کاربری آن کم‌ترین شخصی‌سازی را دارد. با توجه به حجم کم تغییراتی که در رابط‌کاربری اعمال می‌شود، HMD Global می‌تواند گوشی‌های جدیدش را با سرعت بیشتری به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید به‌روزرسانی نماید. شرکت HMD Global گوشی جدید نوکیا 7.1 پلاس را به صفحه‌نمایش 6.1 اینچی از نوع IPS LCD مجهز کرده است؛ در بالای نمایشگر بریدگی کوچکی اعمال خواهد شد. ضمن اینکه خبری از حذف حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نیست و در تصاویری که از این گوشی به‌دست آمده، حاشیه‌ی نسبتاً ضخیمی در پایین نمایشگر مشاهده می‌شود. صفحه‌نمایش Nokia 7.1 Plus رزولوشن FHD+ خواهد داشت.

میان‌رده جدید شرکت فنلاندی با حداقل چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد؛ بهترین نسخه به شش گیگابایت رم مجهز می‌شود. می‌توانید این گوشی را در دو نسخه با 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید؛ فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه Micro SD قابل گسترش خواهد بود. لازم به‌ذکر است که Nokia 7.1 Plus از حسگر اثرانگشت در قاب پشتی و درگاه USB Type-C برای شارژ استفاده می‌کند. این گوشی با نام تجاری Nokia X7 نیز شناخته می‌شود؛ در چین، نوکیا 7.1 پلاس با نام تجاری Nokia X7 عرضه خواهد شد اما نسخه جهانی نام تجاری اصلی را حفظ کرده است. شرکت HMD Global گوشی‌های Nokia 5.1 Plus و Nokia 6.1 Plus را نیز با نام تجاری Nokia X5 و Nokia X6 در بازار چین عرضه کرده است. 

مشخصات گوشی جدید Nokia X7 یا Nokia 7.1 Plus را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)